среда, 28. август 2019.

Hladna topla čokolada

Ako možemo da pijemo hladne kafe, čajeve, zašto ne bi mogli i hladnu toplu čokoladu.


Sastojci:  750 ml mleka od badema, 2 kašike zaslađivača po vašem ukusu, 15 listića mente, 2 kašike krupno seckanih lešnika, 2 kašičice krupno seckanih pistaćia, 3 kašike kakaoa / čokolade u prahu, 12 kockica leda

Priprema:  Staviti mleko u šerpicu i pustiti da provri, skloniti sa ringle i dodati oprane listiće mente.
Mleko koristite koje imate, ja sam koristila bademovo mleko jer sam tog dana postila.
Poklopiti i ostaviti da odstoji desetak minuta.
Procediti mleko kroz cediljku.

Vratiti nazad u šerpicu, dodati lešnike, pistaćio, zaslađivač koji koristite i kakao ( čokoladu u prahu i sve to dobro izmešajte.
Ostavite da se potpuno ohladi, možete ostaviti i u frižider nekoliko sati.

Kad ste spremni da poslužite uzeti kockice leda i samleti u blenderu, podeliti na 4 čaše, uzeti čokoladno mleko staviti u blender i sve samleti zajedno.
Sipati preko samlevenog leda i poželji staviti odozgore umućenu slatku pavlaku ili kuglu čokoladnog sladoleda, ukrasiti listićima mente i poslužiti hladno.

Kod nas ima menta koja miriše na čokoladu, jabuke, pomorandže, ja sam koristila mentu koja ima miris čokolade, inače imam u bašti, običnu i koja miriše na pomorandžu.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар