недеља, 26. јул 2020.

Mexican corn crepes cake

Ja sam oduševljena sa ovom slanom tortom koja je pravljena od palačinki sa svežim kukuruzom...probajte...


Sastojci: 1 klip kukuruza, 2 jaja, 65 g brašna, 250 ml mleka, 1/2 kašičice soli, 30 g otopljenog putera
i još: 100 g izmrvljjene fete, 2 kašike sitno iseckanog svežeg korijandera ili peršuna, 100 g kisele pavlake ili gustog grčkog jogurta, 1 čen pasiranog belog luka,limeta

Priprema:  Očistiti kukuruz i na roštilju ispeći ali da vam ne pocrni previše, samo da blago porumeni.
Ko ne može na roštilj da ispeče kukuruz, ispeći ga na šporetu na gas..kad oljuštite kukuruz, ne kidajte onu dugačku dršku, držite za nju dok pečete kukuruz.
Ako nemate prilike da ga ispečete, onda ga vrlo kratko prokuvati.
Ohladiti i nožem iseći zrna.

U blender sipati mleko, dodati brašno, dva jaja, zrna kukuruza, otopljenog putera i pola kašičice soli i sve dobro izblendajte.
Za vas, koji imate one dobre blendere masa će biti glatka, moja je imala po malo grudvica u sebi od kukuruza ali mi to ni malo nije smetalo...nemojte cediti jer kad se palačinke ispeku komadići kukuruza se neće ni osetiti.
Ostaviti najmanje sat vremena u frižideru ili preko noći.


Uzeti manji tiganj, premazati sa malo putera ili ulja i peći palačinke.
Ja sam od ove količine dobila 9 manjih palačinki.
Ostaviti ih da se ohlade.


Staviti jednu palačinku na tanjir, premazati sa malo kisele pavlake ili gustog grčkog jogurta u koji ste umešali pasirani čen belog luka, za vas koji ga ne volite, izostavite ga,preko posuti sa sitnim sirom i preko sa sitno iseckanim peršunom ili korijanderom. Kod mene je jedna posuta sa peršunom, jedna sa korijanderom i tako do kraja.
Zadnju palačinku takođe premazati sa jogurtom ili kiselom pavlakom, posuti sirom i peršunom.
Ostaviti desetak minuta da odstoji, iseći na parčiće, po želji iscediti limetin sok preko i poslužiti sa jogurtom, pivom, belim vinom...ili kako se vama sviđa.


Prijatno!!!!!


Нема коментара:

Постави коментар