понедељак, 3. фебруар 2020.

Slane prženice sa sirom

Ne pamtim kad sam zadnji put pravila prženice, jer kod nas hleba retko kad ima viška. Ovog puta sam sasvim slučajno kupila baguette koji nije bio svež, i umesto da ga muž tostira i jede, završio je ovako.


Sastojci:  1 stari baguette ili hleb, 3 jajeta, 4 pune kašike jogurta, 45 g brašna, 100g rendanog kačkavalja po vašem izboru, 1 kašičica soli, iseckan peršun

Priprema:  Hleb iseći na komade oko 3cm debljine i ostaviti na stranu.

U pliću i veću činiju umutiti jaja, dodati jogurt, brašno i so i sjediniti sve zajedno.
Dodati izrendan sir koji vi volite ( ja sam koristila beli cheddar ) i sjedinite sa ostalim sastojcima.
Ako vam je masa pregusta dodati nekoliko kašika mleka i na kraju dodati iseckan peršun.

U tiganj sipati ulje ( ako imate veliku gril tavu, koristite nju, sipati ulje samo da izrezbarene ivice budu prekrivene sa uljem ) i zagrejati, ali da vam ne bude prevruće, jer će izgoreti.
Nakvasiti svako parče hleba u masu od sira i jaja i spuštati na vruće ulje i pržiti dok vam donja strana ne porumeni, okrenuti i pržiti i drugu stranu i vaditi ispržen hleb na tanjir, koji ste prekrili sa nekoliko slojeva kuhinjskog papira da upije višak masnoće.
Tako raditi dok imate materijala.


Poslužiti sa kefirom, kiselim mlekom ili salatom po vašem izboru.

Ne znam da li bi moglo da se preskoči prženje pa da se ispeče u rerni.
Mogla sam da i to probam ali se nisam setila.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар