уторак, 18. фебруар 2020.

Waldorf salata na moj način

Odavno nisam pravila ovu salatu i prijateljica me je skoro podsetila na nju..


Sastojci:  1 veća glavica celera, 3 kisele jabuke, limunov sok, po ukusu so, 400 g gustog grčkog jogurta ili kisela pavlaka, seckani orasi, peršun

Priprema:  Celer očistiti i isprati pod mlazom hladne vode.
U veću zdelu iscediti sok od pola limuna i naliti sa hladnom vodom.
Očišćen celer izrendati na krupnu stranu i staviti u vodu sa limunovim sokom.

Jabuke ( ja koristim Granny Smith ) oljuštiti, očistiti i izrendati na krupnije.
Staviti u zdelu i preliti limunovim sokom da jabuke ne promene boju.

Ocediti rukama izrendan celer od viška vode i staviti u zdelu gde su jabuke.
Dodati gusti grčki jogurt ili kiselu pavlaku, blago posoliti i izmešati sve zajedno.
Preko posuti sa rukom iskidanim sitnim parčićima oraha, koje možete prethodno kratko da istostirate ( imaju bolji ukus ) posuti peršunom i ostaviti da se dobro rashladi.


Poslužiti onako kako vi najviše volite, a najbolje je na list zelene salate, ja je nisam imala i poslužila sam je u individualnim zdelicama.


Ima raznih verzija Waldorf salate, originalni je bio samo jabuka, celer i majonez, kasnije su se dodavale suve trešnje ili brusnice, sveže grožđe, kruške, pomorandže, seckane urme...


Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. Trbam da probam a majonez sa jabukama malo se cudim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nado..takav je bio početak sa ovom salatom, posle se menjalo, svako po svom ukusu. Mi majonez ne volimo ( domaći je već nešto drugo ) i zato vrlo često koristim kiselu pavlaku ili, za manje masnu opciju, gusti grčki jogurt, koji mi je odlična zamena za kiselu pavlaku. Topli pozdrav.

      Избриши