четвртак, 11. јул 2024.

Pasta sa belim lukom i peršunom

 Danas nešto sasvim jednostavno, ali brzo i sve sastojke već imate u kući. Meni je ovo bio idealan  postan ručak.


Sastojci: 250 g paste po vašem izboru, 60 ml maslinovog ulja, 50 g putera, 4 do 5 čena belog luka, 1 kašičica italijanskog začina, 1 kašičica tucane ljute ili slatke paprike, sitno isečen peršun, parmezan sir

Priprema:  Staviti pastu da se kuva u dosta provrele vode u koju ste prethodno dodali kašičicu soli. Kuvati po uputstvu proizvođača  da vam bude " al dente"

Dok se pasta kuva u veći tiganj sipati maslinovo ulje i puter da se otopi. Ja nisam koristila puter jer mi je danaas postan dan i u otopljen puter i ulje dodati sitno isečen beli luk, tucanu papriku, ja sam dodala i 2 sitno isečena feferona jer volim ljuto, italijanski začin i propržiti samo da beli luk zamiriše. Nemojte da vam izgori jer će biti gorko.

Skuvnu pastu procediti, dodati u masu od belog luka, dodati kašiku dve vode u kojoj se pasta kuvala i samo okrenuti nekoliko puta pastu da se začini "uhvate".


Pred služenje posuti isečenim peršunom, promešati i posuti sveže rendanim parmezanom. Ja nisam jer nisam imala biljni sir a iskreno, nije mi baš nedostajao. Samo sam prelila sa još malo maslinovog ulja.

Ako vam nije dovoljno slano, posolite po izboru. Ja nisam solila jer sam stavil dosta soli u vodu u kojoj sam kuvala pastu.


Prijtno!!!!


Нема коментара:

Постави коментар