субота, 23. мај 2020.

Puter sa sremušem

Puno sam čitala kako je najbolje sačuvati sremuš za duže vreme, nema puno načina, ali ima nekoliko. Ja sam jedan deo napravila sa puterom a njega možete koristiti na razne načine; namazati na hleb, staviti preko skuvanog povrća na pari, na parčetu mesa sa grila, u pastu i kako već volite...meni je ovo bio idealan doručak na parčetu toplog domaćeg hleba.


Sastojci: 450 g neslanog putera, 200 g sremuša, košer soli, sveže mleveni biber

Priprema:  Sremuš očistiti, oprati i osušiti.
Zaviti u rolnicu i sitno iseći na rezanca a onda još iseckati rezanca da dobijete što sitniji sremuš.

Puter umutiti ili izghnječiti viljuškom, dodati sremuš, so i biber i sjediniti sve zajedno.
Ostaviti jedan deo da jedete odmah namazan na hleb a ostatak staviti na pek papir ili providnu foliju i zaviti kao kobasicu.
Ostaviti da se stegne.

Koristiti po potrebi, meni je najlepše na parčetu domaćeg toplog hleba, ako nemate topli hleb, istostirajte ga i sa čašom kefira ili jogurta vam je idealan doručak.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар