среда, 13. мај 2020.

Krema od griza

Mi griz jako volimo i pravim ga često, nekad ga jedemo hladno nekad toplo, zavisi od situacije.
Ovaj recept sam otkrila sasvim slučajno i jako mi se dopao, pravila sam ga već nekoliko puta i opet ću.
Može se napraviti sa dodatkom voćne salate ili voćnog preliva. Meni su obe kombinacije odlične.


Sastojci: 500 ml mleka, 100 g griza, 2 kašike šećera, ili po ukusu,  2 kesice vanilinog šećera, 200 ml pavlake za šlag i još mleka koliko je potrebno da se napravi glatka krema

Priprema:  Staviti mleko da se kuva, dodati šećer i vanilin šećer i kad mleko provri, u tankom mlazu sipati griz stalno mešajući žicom za mućenje da nemate grudvica. Kuvati nekoliko minuta dok se griz ne skuva i dobijete gustu masu.
Ostaviti da se ohladi.

U ohlađen griz dodati pavlaku od koje pravite šlag ( kod nas je to ovde whipping cream ) i štapnim mikserom umutiti u glatku kremu, dodati samo onoliko mleka koliko volite da vam je krema gusta / retka.

Sipati pripremljenu kremu u čaše i ostaviti da se dobro rashladi.

Voće po izboru, kod mene je prvi put mango i kivi, očistiti i iseći na manje kockice, preliti sa malo soka od limete.
Drugi put sam pravila voćni preliv od bresaka.

Pred služenje sipati voće ili preliv i poslužiti.


Prijatno!!

2 коментара:

  1. Probacu taj recept i ako Boris ne voli griz :)
    Trazila sam kod vas recept od cavapa a nisam nasla . Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi oboje volimo griz, doduše muž više voli sutlijaš od griza ali jede oba, tako da neki put njemu ugađam, neki put sebi.
      Nisam sigurna šta si tražila, recept za ćevape nemanm, jer njih kupujem kod jednog privatnika, koji e pristojan sa cenom a pravi ih odlično. Puno pozdrava.

      Избриши