петак, 15. мај 2020.

Kifle sa kiselom pavlakom

Još jedno odlično pecivo pravljeno sa kiselom pavlakom i punjene krem sirom..on mi je najbolji za punjenje jer ne iscuri i sviđa mi se njegova struktura. Vi, koji imate kvark sir, možete da koristite njega umesto kisele pavlake, ja ga nisam imala i ovde se retko kad nađe taj sir.


Sastojci:  375 do 450 g mekog brašna, 1 kašičica šećera, 7 g suvog ili 20 g svežeg kvasca, 1 kašičica soli, 250 ml kisele pavlake, 65 ml kisele vode, 30 g putera, 2 jaja, 150 g krem sir

Priprema:  Sve namirnice neka vam budu sobne temperature.
Prosejati brašno, ( ja nemam pojma koje je ovo Podravkino glatko brašno, ali mi ne dozvoljava da promenim ja koristim meko ili namensko brašno ) i prvo staviti 350 g u vanglicu, dodati šećer i kvasac i izmešajte.
U drugu zdelu izmešajte kiselu pavlaku ili ako imate kvark sir još i bolje,so i kiselu vodu. Dva jaja blago umutiti, oduzeti 2 kašike i ostaviti na stranu a ostatak dodati u masu od kisele pavlake.

Mokre sastojke dodajte u brašno, dodati omekšali puter i zamesite testo. Po potrebi dodavati ostatak brašna dok ne dobijete meko testo.
Pobrašnite radnu površinu i mesite testro,oko 5 do 8 minuta, uz dodatak brašna da dobijete testo koje je meko ali koje se vrlo malo lepi za ruke.
Premazati testo sa malo ulja i vratiti nazad u vanglicu, pokrite providnom folijom i ostavite na toplom mestu da se testo udvostruči.

Naraslo testo podelite na 3 dela .
Pobrašniti radnu površinu i rastanjiti prvi deo testa, iseći na 4 dela i svaki trougao na užem delu pizza sekačem iseći nekoliko puta ( vidite kolaž ) stavite gore komadiće krem sira i odozgore zavijajte kiflicu prema dole.
Kad ste je zavili, kraj neka vam ostane ispod zavijenog testa a krajeve podvite prema dole.
Prenesite na pleh, koji ste prekrili pek papirom i staviti kiflu.
Sad tako isto uraditi i sa preostalim testom.
Zavijene kifle pokriti providnom folijom i ostaviti na toplom mestu da još jednom naraste.
Narasle kifle premazati sa onim ostatkom od jaja u koje ste dodali malo mleka, posuti semenkama po želji i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko 20 do 25 minuta ili dok vam ne porumene.
Pečene kifle ostavite na žici da se malo prohlade i poslužiti ih tople uz jogurt ili mleko.


Verovatno ste primetili da u zadnje vreme ne dodajem celu količinu jaja, jer kad treba da premažem testo meni uvek bude previše to jedno jaje koje umutim i onda šta ću s tim nego bacim, da ne bih bacala, pola dodam u testo a pola mi je dovoljno za premazivanje , jer dodam malo mleka.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар