недеља, 11. октобар 2020.

Pa šteta je baciti...pašteta od kuvane piletine

 Ja pileću paštetu obožavam, ali je retko kupujem, kupim je onda kad više ne mogu da izdržim...tako je bilo sve do skoro dok nisam otkrila ovaj recept na Coolinarici i od tada je sigurno više neću kupovati a ovo je takođe idealno za one koji ne vole kuvanu piletinu iz supe. ( imam prijateljicu koja kupi meso za supu, skuva je a ono meso iz supe baci, jer u njihovoj kući niko ne voli kuvano meso iz supe...šteta što mi nije bliža, bilo bi paštete za mene češće )


Sastojci:  kuvano meso iz supe, 2 dobro pune kašike majoneza, 1 kašičica senfa, 2 kašike mlećnog namaza ili 2 trougla sira za mazanje, 1 čen belog luka, par listića peršuna, 1 kašičica kečupa, po ukusu so i biber

Priprema:  Skuvano meso iz supe ( ja namerno stavim nekoliko komada mesa više da bih imala i za paštetu ) očistiti od kožice i kostiju. Količinu mesa nisam stavila jer svi koristimo različite delove za supu, ali su tu obavezne i kosti, na kojima ima mesa i ja pored toga stavim i peleće grudi, koje mi obično ne volimo da jedemo i to iskoristim za pašetu.

Tako očišćeno meso iskidajte prstima, staviti u multipraktik i dodati sve ostale sastojke, samleti u glatku masu. ( ja sam u moju paštetu zaboravila da stavim peršun ) Za početak stavite samo 1 kašiku majoneza ako imate manju količinu mesa da vam pašteta ne bude preretka pa ako je potrebno, dodajte i onu drugu kašiku.



Draga moja Ani, od srca ti hvala na ovom recepu.

Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар