недеља, 25. октобар 2020.

Pečene jabuke

 Mi smo bili u gostima kod naših prijatelja i domaćica nam je za desert pripremila ove divne pečene jabuke...ja sam se oduševila ukusom i mirisom i jedva sam čekala da ih i sama pripremim.

Danas smo se sladili s njima a vi, ako imate prilike, probajte ih i vi.


Sastojci:  4 veće jabuke honey crisp, od oko 200 do 225 g svaka, 30 g  braon šećera, 2 kašičice cimeta, 50 g izmešanih suvih brusnica i suvog grožđa, 50 g krupnije seckanih tostiranih oraha, 50 g  putera, 1 kesica rum šećera, 150 ml soka od pomorandže ili jabuke 

Priprema:  Jabuke oprati i osušiti. 

Iseći kapice koje bi trebale da budu oko 2 do 3cm debljine. Vrlo pažljivo izdubiti sredinu ali pazite da ne izdubite previše da vam ostanu tanki zidovi jabuke jer će prilikom pečenja da puknu i može sav nadev da vam iscuri.

U jednu veću zdelu izmešati braon šećer, cimet, seckane orahe, suve brusnice i suvo grožđe ( ja sam stavila pola i pola, vi možete samo jedno ili drugo, domaćica je stavila samo suve brusnice ) i rum šećer i izmešati sve zajedno.

Raspodelite da imate dovoljno za 4 jabuke i kašikom ih napunite.U manji pekač u koji mogu stati 4 jabuke sipati sok od omorandže ili janbuke. Napunjene jabuke staviti u pekač, ako je potrebno iseći ih malo na dno da bi stajale pravo.Iseći puter na listiće, staviti ga preko punjenja, staviti odsečene kapice preko i zatvoriti.


Staviti da se peku, u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko 45 do 55 minuta ili dok vam jabuke ne omekšaju..meni je trebalo 50 minuta i to puno zavisi od veličine jabuka.

Pečene jabuke ostaviti da se prohlade. Po želji sok koji vam je ostao posle pečenja staviti u manju šerpicu i kuvati dok se malo ne zgusne.

Tople jabuke preliti sa reduciranim sokom, dodati kuglu ili dve sladoleda od vanile i poslužiti odmah...


Uživajte u ovoj divnoj poslastici, koja je pored toga što je slatka i zdrava.👌👌


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар