уторак, 28. март 2023.

Ćuftice od pire krompira

 Često ne znamo šta ćemo sa viškom pire krompira jer občno je pitanje, šta s njim? Ja vrlo često pravim raznorazna testa, slatka ili slana ali ovog puta mi se nije mesilo a htela sam da se pojede odmah da se ne vuče po frižideru. Kod nas ostatak pojede muž ali ja sam želela da napravim nešto s njim a da nije testo, tako da je izbor pao na ćuftice.

Šolja je 250 ml

Sastojci: 2 šolje pire krompira, 2 jaja, oko 150 g brašna, 2 šolje mrvica, 1 kašika izrendanog parmezana, 1kašičica italijanskog začuna ili svežg peršuna, vrlo malo soli i bibera, ulje za prženje

Priprema: Mrvice izmešati sa sveže rendanim parmezanom i italijanskim začinom. Ako nemate itačijanski začin onda koristite svež peršun ali njega pomešajte sa pire krompirom.

Umutiti jaja uz dodatak soli i bibera. Od pire krompira obikujte kuglice onolike koliko volite da su vam velike. Ko želi u sredinu može staviti sitno iseckanu šunku ili ako imate meso od ručka uz dodatak nekog izrendanog sira ali pazite kad pravite ćuftice da vam je pire svuda okolo nadeva, da vam fil ne iscuri. ( ista fora kao kad pravite buhtlice ) Ja sam ih pravila prazne jer nisam imala ništa s čim bih mogla da h punim. Ja sam dobila 14 ćuftica.

Svaku kuglicu uvaljati u brašno, pa u jaja, otresti višak i uvaljati u mrvice sa parmezanom. Ja koristim panko mrvice, koje su pravljene od sredine belog mlečnog hleba i dobije se izuzetno hrskava spoljašna korica. Kad ste napravili sve kuglice, staviti ih u frižider najmanje pola sata pre nego što ih pržite.

Zagrejati ulje i pržiti ćuftice oko 3 do 4 minuta dok vam lepo ne porumene sa svih strana. Pazite da vam ulje ne bude prevruće jer će vam mrvice jako brzo izgoreti.

Pržene ćuftice staviti na kuhinjski ubrus da se ocede od viška masnoće i pslužiti ih tople.

Ko želi, ćuftice može da ispeče u rerni, ali definitivno će vam biti malo suvlje ali pre pečenja poprskati ih sa malo ulja.


Prijatno!!!



Нема коментара:

Постави коментар