недеља, 19. март 2023.

Pohovane banane

 Jednom davno, još dok sam bila vrlo aktivna na Coolinarici, u okviru nekih naših igrica sam napravila ove pohovane banane, koje sam vrlo često pravila kao poslasticu i uz kuglu sladoleda, ili bez nje, poslužim nam kao poslasticu..pa sam onda totalno zaboravila na njih, do pre neki dan, kad su mi se baš prijele...ovog puta bez sladoleda, onako fine hrskave posute prah šećerom su mi baš bile kec na desetku.

Recept je od vonzi sa Coolinarike.

Sastojci: 1 banana, 1 manje jaje, nekoliko kašika panko mrvica, prah šećer, zamirisan vanilom, ulje za prženje

Priprema:  Staviti ulje da se greje a dok se ulje greje, umutiti jedno manje jaje, po želji možete dodati vanilu, bananu oljuštiti i odseći joj krajeve pa je podelite na 3 dela. Svaki deo prvo provući kroz umućeno jaje pa u prezlu ( ja koristim japanske panko mrvice koje su napravlene od sredine belog hleba i budu izuzetno hrskave tako da i taj deo doda još boljem ukusu pohovanih banana ) ponoviti to još jednom i pržiti u zagrejanom ulju sa svih strana samo da porumene.

Izvaditi iz ulja, staviti na kuhinjski ubrus da se ocede od viška masnoće i poslužii ih tople, posute prah šećerom zamirisan vanilom a ko želi može i uz kuglu sladoleda.

Jedna banana je dovoljna po osobi, tako ako vam treba za više osoba samo uduplajte sastojke..Gledajte da ne koristite prezrele banane nego da su zrele ali još uvek čvrste.

Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар