субота, 4. јул 2015.

" Sladoled " bez jaja i mleka

Imate prezrele banane i ne znate šta ćete sa njima.... Kod nas vrlo često ostanu po nekoliko banana koje baš dobro sazre, muž ih voli takve a ja ne i ako ne uspe da ih pojede ja ih oljuštim i iseckam na kolutove i po dve,tako iseckane banane, zamrznem,tako da ih uvek imam u zamrzivaču.


Sastojci:

šolja ~~~ 250 ml

4 šolje smrznutih bresaka ili voće po izboru
2 smrznute banane
30 ml meda, javorov ili agava sirup

Priprema:

Staviti zamrznute breskve ( ili bilo koje voće imate u zamrzivaču ) preliti sa medom ( kod mene je javorov sirup ) u zdelu koja može da se stavi u mikrotalasnu pećnicu i zagrejati prvo na 30 sekunde, izvaditi, promešati i ponovo vratiti na 30 sekundi i opet promešati i vratiti ponovo na 30 sekundi...kad ste izvadili zadnji put,promešati, breskve bi trebale da otpuste malo sokove a med da se otopi. Promešati.

U blender ili multipraktik sipati breskve sa medom, dodati isečene smrznute banane i sve dobro sjediniti dok ne dobijete kremastu masu.

Možete poslužiti odmah, ko voli mekši "sladoled ", kao moj muž ili sipati u posudicu i staviti u zamrzivač da se dobro stegne.


Ja ga volim ovako....

Prijatno!!!!!

13 коментара:

  1. I've never tried it but I've heard about this ice cream. It looks great, Zoki!
    My boyfriend also love bananas and it would be hard to find some forgotten ones at home. But it's not impossible. ;)
    I will make this ice cream someday! Thank you!
    Hugs and kisses, my dear Zoki!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. My dear Gery I love this ice cream and it is so good and healthy.I also made with peanut butter and taste great. Thank you and hugs and kisses for you. Have a great summer weekend:)))

      Избриши
  2. Ni ja ne volim prezrele banane, ali ove fotografije su me kupile, tako da cu sladoled sigurno napraviti ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Suy Ica, nećeh ih ni osetiti u ovom "sladoledu" i zaista je ukusan.Topli pozdrav.

      Избриши
  3. Smrznuto voce (samo ili u sladoledu) mi je najdraza ljetna poslastica!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim i ja smrznuto voće i vrlo često ga jedem polusmrznuto, tako se najbolje rashladim.

      Избриши
  4. Nisam uopće imala naviku smrzavati banane, ali mi se ovo čini kao izvrstan i zdrav desert za djecu, a banana uvijek ostane

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ingrid, ja uvek imam zamrznutih banana i od njih uvek nešto napravim, ili muffine, sladoled, smoothies, žao mi je da ih bacim.Topli pozdrav.

      Избриши
  5. Zoki, I prepared this ice cream several times and it was fantastic! Thanks a million! I have it again in the freezer. :)
    Hugs and kisses, my dear friend!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gery, I am so happy that you like it...and very soon will be one more version.Thanks a million,my dear friend. Hugs and kisses. Have a great weekend:)))

      Избриши
  6. Zašto med ili sirupi . jel kao zamena za šećer?

    ОдговориИзбриши