недеља, 19. април 2020.

Naan ( indian flatbread )

Mi ove hlebčiće obožavamo, nekada nam oni budu malo kasniji doručak a nekada, už šolju jogurta mi bude i posle podnevna užina, jer mi ne večeramo.


Sastojci:  450 g brašna, 65 ml jogurta, 2 kašike masla (ghee), oko 250 ml mlake vode, 7 g kvasca
pola kašičice šećera, 1 kašičica soli ili po ukusu
i još:  crni susam, otopljen ghee, beli luk, peršun

Priprema:  Prosejati brašno, dodati kvasac, so i šećer i izmešati.
Izmešati vodu sa jogurtom, sipati u brašno i na kraju dodati otopljen ghee ( ko ga nema može da koristi običan puter ) i zamesiti testo.
Mesiti testo na pobrašnjenoj radnoj površini oko 5 minuta, oblikovati u loptu i vraiti nazad u vanglicu, pokriti providnom folijom i ostaviti na tolpm mestu da se testo udupla.

Naraslo testo isipati na radnu površinu i još jednom premesiti testo, meseći ga oko minut-dva.
Podeliti testo na onoliko delova koliko želite da imate hlebćića. Ja sam podelila na 8 delova.
Zagrejati tiganj i blago premazati sa ghee. Testo rastanjiti da vam bude oko 15 do 20 cm dugo i oko 10cm široko posuti sa crnim susamom i pritisnuti rukom da se semenke zalepe za testo, staviti na tiganj, i peći dok vam donja strana ne porumeni oko 3 minuta, okrenuti i drugu stranu peći isto toliko dugo.
Tako isto tako uraditi i sa preostalim testom.

Svaki naan, dok je vruć, premazati sa malo ghee i posuti sa seckanim peršunom i belm lukom u prahu ili svežim seckanim belim lukom.
Poslužiti toplo.

Prijatno!!!

2 коментара: