среда, 22. мај 2019.

Sočivo i integralni pirinač salata ( Yeşil Mercimek Salatası )

 Za one, koji poste na vodi, samo izostavite ulje i imaćete odličan ručak. Inače salatu možete pripremiti kao prilog uz ribu ili roštilj, kad nije vreme posta. ( ja postim svake srede i petak na vodi )



Sastojci:

200 do 250 g zelenog sočiva / leće
100 g integralnog pirinča dugog zrna
1 veći crni luk
4 do 6 struka mladog luka
1 veća uzrendana šargarepa
2 do 3 kašike sitno iseckane mirođije
3 do 4 kašike sitno iseckane nane
50 ml maslinovog ulja
sok od 1 limuna,ili po ukusu
po ukusu so i biber

Priprema:

Sočivo ( ja sam koristila francusko zeleno sočivo, vi koristite ono koje imate ) očistiti i isprati sa hladnom vodom,staviti u šerpicu, naliti sa vodom da prekrije sočivo i kuvati, dok sočivo ne omekša ( ja ne volim da prekuvam sočivo, volim da je al dente )
Kad je skuvano, ocediti od vode i ostaviti na stranu.

Pirinač očistiti, nasuti dovoljno vode da prekrije pirinač i kuvati dok se i pirinač ne skuva, al dente. Integralni pirinač se kuva duže od običnog pirinča.
Ocediti od viška vode.
Pirinač i sočivo staviti u veću zdelu.

Luk očistiti i iseći na pola i onda iseći na tanke listiće. Ja sam koristila ljutiku.
U veći tiganj sipati malo ulja, dodati ljutiku i dinstati na tihoj tempoeraturi desetak minuta, dodati krupnije izrendanu šargarepu te i nju izdinstati samo da malo omekša ( ja nisam dinstala ni luk ni šargarepu, sasvim mi je u redu da ih jedem sveže u salati, vi, kako hoćete ) dodati u zdelu sa sočivom.

Dodati u zdelu sitno iseckanu mirođiju, nanu, so, biber i limunov sok, ako hoćete, umesto limunovog soka se može koristiti i jabukovo sirće, što god vi više volite.
Sve izmešati i možete poslužiti odmah ili ostaviti pola sata na sobnoj temperaturi.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар