среда, 1. мај 2019.

Zapečene slatke palačinke

...sa mladim sirom i kondenzovanim mlekom...Ovaj recept mi je došao kao kec na desetku, jer u frižideru imam kondenzovano mleko i treba ga upotrebiti...


Sastojci:  12 palačinki
Za punjenje: 250 g krem sira, 180 g mladog sira, 200 ml kondenzovanog mleka, 1 kašičica vanile, korica od pomorandže ili limuna

Priprema:  Prvo napraviti palačinke, možete ih napraviti i dan ranije ili kad ste spremni da napravite ovaj desert.

Ja sam napravila pola količine od ovih sastojaka:
3 jaja
250 ml mleka
110 g brašna
1 kašičica vanilla paste
malo prirodnog ulja od pomorandže ili korica
30 ml ulja

Sve to izmešati u masu bez grudvica i ostaviti bar pola sata na stranu ( najbolji način da dobijete glatku smesu je da sve ovo stavite u blender i izmiksati ili sa štapnim mikserom..i grudvica uopšte nema.

Zagrejati tiganj i sipati nekoliko kapi ulja,sipati jednu punu kutlaču mase i okretati tiganj da se razlije po celom dnu tiganja.
Peći oko minut - dva ili dok donja strana ne porumeni, okrenuti i peći još pola minuta.
Sledeću palačinku kad pečete, ne treba više sipati ulje jer ga već ima u testu.

Od ove količine ja sam dobila 16 komada, ali su moje dosta velike, što znači, količina zavisi od veličine tiganja.

U zdelu sipati kondenzovano mleko, dodati mladi sir, koji ste ocedili od vode i krem sir i sve zajedno umutiti, dodati vanilu i koricu pomorandže ( ja koristim prirodno ulje pomorandže ) i sjdeniti sve zajedno.
Staviti palačinku na radnu površinu ili na tanjir i premazati sa 1 punom kašikom masom od sira, ali ostaviti okolo ivice malo ne premazano.

Preklopiti obe stranice prema unutra i zaviti palačinku.


Svaku zavijenu palačinku staviti u vatrostalnu posudu, koju ste prethodno premazali sa uljem ili sprejom za pečenje i staviti ih jedne do druge.
Ovo sad možete pokriti sa providnom folijom,ostaviti u frižider preko noći i peći ih sledećeg jutra ili kad su vam potrebne.
Ja sam moje pekla odmah.
Zagrejati rernu na 175°C.
Preliti palačinke sa malo kondenzovanog mleka ( ja nisam jer sam zaboravila ) onako sipajući sa kašikom gore dole po njimai peći ih oko 30 minuta.



Poslužiti ih tople. Ja sam ih prelila sa ovim prelivom uz dodatak svežih jagoda.

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар