субота, 4. мај 2019.

Kolač sa maskarpone kremom i jagodama


Kao što sam Vam ranije rekla na Coolinarici sam redovni član već četvrta godina,( sada je to već 10 godina, jer ovaj post je originalno objavljen pre 6 godina ) mnogo sam tamo naučila i u znak zahvalnosti sam želela da se i ja njima odužim.
Ovaj recept je bio moj hiljaditi recept tamo, ( sada je to već mnogo više ) zato želim da ga podelim sa Vama i ovde.

Ovako su kuvari Podravke napravili ovaj kolač

  Sastojci za patišpanj:

3 jaja
100 g šećera
75 g brašna
1 kašičica praška za pecivo

   Sastojci za kremu:

3-4 kašike džema od jagoda
200 ml tečne pavlake
200 g mascarpone sira
2 kašike prah šećera
1 kašika vanilinog ekstrata

    Sastojci za preliv:

2 kutije JELLO od jagoda ( ako koristite drugo voće onda stavite JELLO od tog voća )
400 do 500 g jagoda ili bilo kog voća

Priprema

Oprati jagode, ili voće koje vi volite ( ja sam stavljala borovnice i belo grožđe pored jagoda) i iseći ih na četvrtine ako su manje, ako su krupne na više komada i ostaviti ih na stranu.

Odvojiti žumanca od belanaca  i umutiti belanca u šne, dodati jedno žumance pa umutiti i onda dodati trećinu šećera i to umutiti i tako još dva puta, naizmenično dodavati žumanca i šećer i svaki put dobro umutiti.

Po želji možete dodati i kašičicu naribane korice od limuna ( ja sam stavila 5-6 kapi prirodnog ulja od limuna).

Na kraju dodavati po malo brašno pomešano sa praškom za pecivo i nežno, sa spatulom, sjediniti.

Sipati u podmazanu vatrostalnu posudu veličine 35cm X 23cm ili kalup sa dubljim ivicama.


Poravnjati i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180*C oko 25 do 30 minuta ili u zavisnosti od vaše rerne, možda treba manje ili više vremena.Proverite sa čačkalicom, ako je suva kad je zabodete u sredinu, kolač je gotov.

Pečen patišpanj dok je još vruć,premazati sa nekoliko kašika džemom od jagoda i ostaviti da se ohladi.

Za to vreme umutiti tečnu pavlaku sa dve kašike šećera u prahu, dodati kašiku vaniline esencije i mascarpone sir i umutiti sve zajedno.

Premazati preko ohlađenog kolača.


Preko fila naređati voće po vašem izboru.


Napraviti JELLO tako što ćete smesu iz dva pakovanja rastvorriti sa 500 ml vrele vode,mešajte dok se sve ne istopi,dodati 500 ml ledene vode i sve zajedno izmešati.Ostaviti da se malo prohladi.

Preliti preko kolača i ostaviti preko noći da se JELLO stegne.


Sutra iseći na kocke, umutiti šlag staviti malo na svaku kocku i ukrasiti sa jagodom ili voćem po želji.

Ovaj kolač se takođe može napraviti u obliku torte

Prijatno!!!





Нема коментара:

Постави коментар