недеља, 16. октобар 2016.

Tart od lisnatog testa sa šljivama

Mi još uvek imamo ovih lepih šljiva, ne znam da li ih i vi još uvek imate, ako ih nemate, koristite koju god vrstu šljiva imate.



Sastojci: 450 g lisnatog testa, oko 500 g šljiva, 65 g šećera, 35 g brašna, pola kašičice cimeta, 1 kesica vanilinog šećera, 1/4 kašičice muškatnog oraha,ili po ukusu, prah šećer

Priprema: Šljive oprati, osušiti i iseći na manje komadiće.
Posuti sa šećerom, vanilinim šećerom, cimetom, muškatnim orahom i brašnom.Sve dobro izmešati i ostaviti sa strane da odstoji oko pola sata da voće ispusti svoje sokove.
Moje šljive su bile na suvljoj strani i ja sam stavila manje brašna.

Testo rastanjiti i iseći na 8 kocki.Po želji, možete napraviti i da su vam kocke manje, ali onda morate da koristite pleh za mini mafine.
Kalup za mafine podmazati sa hladnim puterom, ili isprskati sprejom za pečenje.
Isečene kockice staviti u kalupe, malo ih prstima utisnuti u kalup, tako uraditi i sa ostalim testom.
Rasporediti masu od šljiva, da imate dovoljno za sve tartiće.


Pecite u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C oko 15 minuta ili dok vam testo blago ne porumeni a masa od šljiva da izgleda kao da vri.
Izvaditi, ostaviti vrlo kratko u kalupu, izvaditi i ostaviti na žici da se prohlade.
Posuti prah šećerom i poslužiti tople.


Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. uhhh, sezona šljiva je prošla, ali imam moj pečeni pekmez od šljiva i mislim da bi bio idealan za ovaj tvoj receptić! :)

    ОдговориИзбриши