петак, 14. октобар 2016.

Rocky Road fudge

Ovo je idealno za one koji vole čokoladu, probajte...dopašće vam se...ne treba vam više od 10 minuta da napravite ove štanglice..




Sastojci:
420 g kondenzovanog mleka
350 g čokolade za kuvanje
1 kašičica vanile ili vanilla paste
165 g minijaturnih marshmallows
75 g seckanih pikan oraha

Priprema:
Posudu, koja je 23cm X 33cm prekriti svuda folijom i blago premazati sa puterom.

U manju šerpu sipati vodu a preko staviti drugu zdelu u kojoj ćete staviti sitnije sečenu čokoladu, ( ja sam koristila čokoladne suzice ) vanilu i kondenzovano mleko i otopiti sve zajedno dok ne dobijete glatku masu.
Skloniti sa pare. Dodati 150 g marshmallow i 70 g seckanih pikan oraha i sjediniti sve zajedno.
Spatulom sipati u pleh, koji ste prekrili folijom i sve dobro poravnjati.

Preko sipati ostatak marshmallows i pikan oraha i čistom spatulom pritisnuti preko, ( budite malo nežniji sa pritiskanjem.( ja baš nisam bila nežna )


Ostaviti u frižider najmanje dva sata ili dok se potpuno ne stegne. ( najbolje ostaviti preko noći )

Iseći na kockice ili štanglice, šta vam više odgovara i možete ih čuvati u zatvorenoj kutiji u frižideru.


Po želji, ove štanglice možete da napravite i u manjem plehu,22.5cm X 22.5cm biće vam samo višlje...ja sam pratila originalni recept a vi imate opciju.

Ova vrsta poslastice je vrlo popularna ovde i naša deca ih obožavaju.

Prijatno!!!!

3 коментара: