петак, 19. јануар 2018.

Čaj od malina i đumbira

Jedan od naših prijatelja već nekoliko godina nam priča kako čaj od malina pomaže kod kašlja, ja iskreno da vam kažem,nisam u to nikad verovala i danas, iz čiste radoznalosti hajde da napravim čaj, jer volim tople napitke, da li će pomoći ili neće, nije ni važno, važno je da je nama baš prijao.


Sastojci: 250 ml smrznutih malina,500 ml vode,2cm koren od đumbira,pola limuna,2 kašike meda, ili po ukusu

Priprema: U manju šerpicu staviti smrznute maline, dodati parče đumbira, preliti sa vodom i staviti na ringlu da prebaci nekoliko ključa preko.Isklučiti i ostaviti nekoliko minuta poklopljeno na ringli.

Procediti.
U čašu staviti kolutove limuna, med po vašem ukusu i preliti sa toplim proceđenim napitkom i poslužiti toplo.

Ja mislim da bi ovaj napitak bio odličan i kao rashlađen za tople letnje dane.

Prijatno i na zdravlje!

5 коментара:

  1. Nikada čula da maline pomažu kod kašlja ali baš kao što kažeš sve vrijedi isprobati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi to slušamo već godinama od našeg prijatelja...koliko je tačno, ne znamo...Hvala Petra.

      Избриши
  2. Nije mi bilo jasno ovo 250 ml malina, ja sam 300 grama smrznutih malina kuvala u litar vode i caj je bio fenomenalan. Ma toliko mi se svidja, da sam se prosto "navukla" na ovaj caj, sve moje prijateljice takodje sada kuvaju ovaj caj. Hvala Vam na receptu. Pozdrav i svako dobro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad sam napisala 250 ml to obično uzmem čašu, kojoj je zapremina 250 ml i napunim je sa malinama, nisam napisala u gramima, jer sam zaboravila da izmerim... Od srca tebi hvala i neka vam je čaj na zdravlje...Hvala ti puno na poseti.

      Избриши
    2. Mnogo je lakše meriti pomoću čaše ili menzure :) Što kažeš, samo napunim menzuru do brojke 250 ml i gotov posao :)
      Recept za čaj zvuči fenomenalno, e, to su pravi voćni čajevi.

      Избриши