четвртак, 4. јануар 2018.

Srednjo istočna mirisna čorba

Prođoše nam praznici, mada nama tek prestoje praznici,Božić,Pravoslavna Nova Godina, kod kumova slava,Sv.Vasilije Ostroški,naša slava Sv.Jovan i Sv.Sava i moramo se nekako odbraniti od ove silne hrane i slatkiša. Gde god da se okrenemo, neko zove a znamo da će tamo biti hrane u izobilju i ajde sad ti se odbrani i ne moj da se ugojiš. Ne možemo da se krećemo puno, jer su nam zime nezapamćene i tako da ćemo morati u februaru da idemo na vodeni post.
Danas samo kod kuće, posle dva dana slavljenja Nove godine i mora se pojesti nešto malo laganije.


Sastojci: 1 veća glavica komorača, isečena na kockice, 2 šargarepe isečene na kockice, 3 štapića celera, isečenih na rebarca, 1 puna kašika pirea od paradajza,po 1 kašiku; mlevenog cumina,mlevenog korijandera,dimljene paprike i cimeta ,po 1 kašičicu; kurkume i ljute mlevene paprike, 1 kašičica izrendanog đumbira,oko 350 g seckanog paradajza iz konzerve ili mlevenog paradajza, 1 kašičicu šećera,oko 2 l pileće supe ili vode, piletina po vašem izboru, peršun, so i biber.

Priprema: Svo povrće očistiti, oprati i iseckati na kockice. Povrće dodajte i oduzimajte kako volite..ja sam dodala i malo kukuruza šećerca, graška i zelene boranije ( ostalo mi od prethodne upotrebe pa da mi se ne vuče po zamrzivaču )

U veću šerpu sipati malo maslinovog ulja, dodati komorač, šargarepu i celer i dinstati dok malo ne omekša, dodati pire od paradajza i sve začine i pržiti sve zajedno nekoliko minuta, mešajući, dok ne osetite da vam začini zamirišu.

Dodati paradajz, naliti sa supom,posoliti i pobiberiti po ukusu, dodati manje komade piletine ( ja sam koristila pileća krilca ) smrznuto povrće, ako ga koristite ( kod mene kukuruz šećerac, grašak i boranija, to je sve zajedno bilo oko 150 g ) i kuvati oko 30 minuta dok vam povrće i piletina nije kuvana.

Na kraju probati da li je dovoljno slano i po potrebi dodati još soli i bibera.
Poslužiti sa limunom ili ko voli,gustim jogurtom i posuti sa peršunom ili seckanim korojanderom.
Ako želide da vam je čorba malo više zasitna, možete dodati skuvani ječam, pirinač, leću ili heljdu ( ovo nije u originalnom receptu, ali ne vidim razlog zašto ne bi moglo )


Čorba je izuzetno mirisna i ukusna, ja sam pratila originalni recept i ne bih ništa menjala, jer ja jako volim začine, vi ih podesite po ukusu vaše porodice i vas.

Нема коментара:

Постави коментар