среда, 23. мај 2018.

Piletina sa krompirom i slaninom

Ovo je vrlo slično musaki, ali opet nije musaka, ja bih to radije nazvala nekim složencem, ali uostalom nije ni važno kako se zove, važno je da je ukusno i sigurna sam da će svi ukućani voleti, jer ko ne voli krompir i meso.


Sastojci:  450 g pilećeg mesa ( belo meso ili karabatak ) iseckano na kockice, 1.5 kg krompira, 150 g suve slanine, 150 g izrendanog cheddar sira, 8 struka mladog luka, 125 ml pavlake za kuvanje, po ukusu; začini, so, biber, crvena dimljena paprika, suvi začin.

Priprema:  Ja piletinu obično mariniram veče pre nego što ću je pripremati.
Oprati piletinu, očistiti ako ima višak masnoće i osušiti kuhinjskim papirom. Iseći na kockice, da nisu prevelike a ni premale, jedan zalogaj je dovoljno. ( Možete da koristite belo meso ili meso od odkoštanih karabatkova, meni je to meso mnogo ukusnije od belog mesa )
Staviti u veću zdelu, blago posoliti, pobiberiti, sipati malo ulja i naliti sa mlekom da meso bude potopljeno u mleku.
Ostaviti preko noći.
Sledećeg dana, kad ste spremni da spremate jelo, ocediti od mleka i kuhinjskim papirom utapkati višak tečnosti.

Krompir oljuštiti, mladi luk očistiti, sir izrendati a suvu slaninu iseckati na manje komadiće.

Manji pekač,veličine 25 cm X  22 cm ili sličnih veličina premazati sa malo ulja ili isprskati sprejom za pečenje.

Polovinu krompira ( meni je trebalo oko 8 srednje veličine krompira, vi prilagodite vašim potrebama ) iseći na manje kockice, otprilike iste veličine kao što ste isekli meso.
Pobacati krompir svuda po dnu pekača, preko blago posoliti, pobiberiti, začiniti začinima po vašem ukusu i posuti sa isto vrlo blago sa dimljenom mlevenom paprikom.
Preko krompira staviti polovinu iseckanog mesa, preko mesa posuti sa polovinom iseckane suve slanine, posuti sa trećinom izrendanog sira i na kraju posuti sa polovinom sitno iseckanog mladog luka.

Sad ponoviti isti redosled, krompir, začini, meso,suva slanina, trećina sira, polovinu od preostalog mladog luka i preliti sa pavlakom za kuvanje ( ja nisam imala pavlaku za kuvanje pa sam koristila kiselu pavlaku koju sam razredila sa malo mleka.

Prekriti sa pek papirom, preko staviti alu foliju i dobro ušuškati foliju oko posude. (  ja stavljam pek papir jer na nju mi se neće ništa zalepiti, pa tek onda stavljam alu foliju, a vi, ako imate pekač sa poklopcem, koristite takvu posudu.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C sat vremena, otklopiti i peći još 30 minuta. Deset minuta pred kraj pečenja, posuti sa trećim delom izrendanog sira i ostatkom iseckanog mladog luka i vratiti u rernu da se sir otopi i malo porumeni.


Izvaditi iz rerne,iseći na parčiće i poslužiti sa salatom po vašem izboru.


Kod mene su dva manja parčića stavljena jedno na drugo.

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар