субота, 15. децембар 2018.

Pržena jaja sa spanaćem i sirom

Pre nego što smo krenuli na odmor našle su se dve pune kutije spanaća i nešto sam morala da uradim sa njim, jer mi se nije ostavljalo u zamrzivač, tako da sam uspela obe kutije da potrošim ...
Mi retko jedemo pržena jaja za doručak, ali ovog puta silom prilike je moralo tako da bude.


Sastojci:  4 jaja, 100 g trdog izrendanog sira, 25 g putera, 150 g svežeg spanaća, po ukusu so i biber, 1 kašika maslinovog ulja, 3 struka mladog luka, seckani peršun, 2 čena pasiranog belog luka.

Priprema: Spanać očistiti i oprati. Ja sam koristila baby spanać, jer onaj običan skoro nikad i ne kupujem, puno mi je tvrđi od ovog mladog.
Iseći na krupnije komade.
Mladi luk očistiti, oprati i iseckati na sitnije komade. ( ako ga nemate, može i bez njega, ja sam samo htela da iskoristim to što sam imala u frižideru )

U tiganj sipati kašiku ulja, dodati puter i otopiti i kad se zagrejalo staviti mladi luk i propržiti nekoliko minuta, dodati krupnije sečen spanać i 2 čena sitno iseckanog belog luka i pržiti samo dotle dok ne omekša.

U posebnoj zdeli umutiti 4 jaja i posoliti i pobiberiti po ukusu.
Preliti preko omekšalog luka i spanaća, smanjiti temperaturu, poklopiti i pržiti dok se jaja ne isprže.
Kad su jaja skoro pržena posuti sa izrendanim sirom po vašem izboru, ( ja sam koristila žuti i beli cheddar sir ) ponovo poklopiti i skloniti sa ringle samo dok se sir ne otopi.

Podeliti pržena jaja na 4 dela ( moraćete pažljivo da isipate na tanjir te ih nožem iseći na 4 dela i 2 dela je dovoljno za jednu osobu, posuti seckanim peršunom i poslužiti toplo uz paradajz ili salatu po vašem izboru i tostirani hleb.


Prijatno!!!

1 коментар: