недеља, 28. септембар 2014.

Doručak iz čaše 1

Kod nas je vreme fantastično več danima sija sunce i baš pravo letnje doba sa podnošljivim temperaturama...evo jednbog napitka koji vam može biti brz doručak ili dati deci da popiju za užinu...kruška, banana.....



1 veća banana
3 do 4 slatke zrele kruške, viljamovke
1 mango
250 ml jogurta ili kiselog mleka
med a i nije potrebno

Priprema:

Kruške oprati, očistiti i iseći na kockice.
Bananu iseći na kolutiće i mango, koji ste prvo oljuštili, iseći na kockice. Ako nemate mango dodati još jednu bananu.

Sve ovo staviti u dublju posudu i smrviti štapnim mikserom, ako volite da je slađe, dodajte med pre nego što smrvite mikserom,meni nije bilo potrebno jer su kruške izuzetno slatke.

Po želji, ovde možete dodati kikiriki puter ili zobene pahuljice.

Mnogi od nas nemaju puno vremena ujutru da pripreme zdrav doručak, ovo vam je za 5 minuta gotovo.


Prijatno!!!!!

6 коментара:

  1. Ovo je super ideja. Divno izgleda na jutarnjem suncu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Nale....mi smo baš uživali u ovom doručku i toplom suncu...ovo miholjsko leto je bilo izuzetno lepo i trajalo je oko dve nedelje. Pozdrav.

      Избриши
  2. Ovo su mi odlična rješenja i za doručak i za užinu i za osvježenje tijekom dana, kombinacija je super, a ove male bočice su mi tako lijepe !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Branka, ja ovo mogu kad god hoćeš, ali ujutru mi nekako najviše odgovara, jer nisam osoba koja voli da doručkuje. Flašice su i meni mnogo lepe i jako ih volim.

      Избриши