уторак, 30. септембар 2014.

Mus ( Mousse ) od kikiriki putera i još nešto..........

Čokoladni mus,a nema čokolade, koji je veoma zdrav, jako brzo se napravi a još brže pojede. Zasladite se na prirodan način.

Domaćica za ovomesečnu igricu " Ajme,koliko nas je ", je naša blogerica Marija sa bloga Make it Healthy koja nam je zadala za temu....KIKIRIKI PUTER i njoj šaljem ovaj recept.


Sastojci:

1 avokado
2 zrele banane
50 g kakaoa
125 ml kikiriki putera + za preliv
125 ml maple ili agava sirup, med
65 ml mleko od badema ili kokosovo mleko, može i obično mleko
pavlaka od kokosovog mleka ili slatka pavlaka

Priprema:

U blender staviti banane isečene na nekoliko komada, "meso" od avokada, kikiriki puter ( ja sam koristila sa komadićima kikirikija ) kakao, zaslađivač po želji ( ja sam koristila javorov sirup, ali manje nego što je u receptu jer ne volim da je puno slatko ) i kokosovo mleko i sve zajedno samleti dok ne dobijete gustu smesu. ( ako nemate kokosovo ili bademovo mleko, koristite obično kravlje mleko )
Po potrebi, može se dodati još mleka,ako je pregusto, više kakaoa za više čokoladni ukus i više zaslađivača koji ćete koristiti, u slučaju da vam nije dovoljno slatko.

Sipati u male čaše i prekriti direktno preko musa sa providnom folijom da se ne stvori korica. Staviti u frižider i ohladiti nekoliko sati ili preko noći.

Pred služenje ukrasiti sa kokosovom pavlakom ( ja je nisam imala a nisam ni videla da li je ima u prodavnici, možda u prodavnici zdrave hrane i koristila sam slatku pavlaku ) i preliti sa kikiriki puterom koji nema komadiće kikirikija u sebi.

Poslužiti.
Najbolje je poslužiti kad je sveže napravljeno, ali može stajati i nekoliko dana u frižideru. ( neće biti potpuno isto kao kad je svež )


Prijatno!!!!!

Danas smo se opet šetali, ovog puta u park / šumica pored reke, koja teče kroz jedan deo Toronta.Tu su nas prvi put odveli naši dragi prijatelji, Gojko, koji nas je napustio mnogo rano, prošle godine u septembru  i njegova supruga Milena.
Milena, znam da čitaš moj blog, danas smo bili u mislima sa tobom i Gojkom, koga se vrlo često setimo i koji nam puno nedostaje.


Danas smo baš puno pešačili, ali vreme je bilo izuzetno lepo i zaista smo uživali u svakom momentu.


Došli smo sa gornje strane sa Lawrence Ave.


Po povratku smo seli da se malo odmorimo.


Usred parka, divne bašte pune cveća i klupica za onog ko hoće da se odmori i uživa u ovom prizoru.


Pogled na Humber River.


Bilo je tu i lepe hladovine.....


Mostovi po ovim parkovima i šumicama me oduševljavaju, kad god vidim mostić, dođe mi u glavi film sa Meryl Streep i Clint Eastwood, Bridges of Madison County.....


Ovde na dnu ove male brane ima jako puno lososa koji polažu ikru, hteli bi oni dalje, ali se uz branu ne može...ima ih puno koji iskaču iz vode, pokušavajući da nastave svoj put uzvodno.


Bila je jedna mala pčelica ovde i ja dok se namestih da je uslikam, ona ode na drugi cvet......... 

I tako smo mi proveli još jedan izuzetno lep a pomalo tužan dan, šetajući i sećajući se našeg dragog prijatelja Gojka.......

6 коментара:

  1. Divan post ne znam sta mi se vise svidja recept ili priroda :) bas vam zavidim na divnoj prirodi I uzivanju u lepom vremenu. Redovno pratim blog ali nisam bas azurna sa komentarima mada uvek onako u mislima prokomentarisem novi post. E a ovaj recept definitivno moram isprobati jer sam uvek u potrazi za receptima gde bih umuvala avokado jer ne mogu da se naviknem na njegovu bezukusnost ;))) Do sada prolazi u cokoladnom pudingu, humusu I prelivu za spagete xixi
    I ja mislim da je ovo previse zasladjivaca. Imajuci u vidu slatkocu banana I ja cu umanjiti javorov sirup.
    Citala sam negde da se moze umutiti pavlaka od kokosovog mleka tj znate kad kupite kokosovo mleko u konzervi full fat- nemuckate nego samo otvorite pokupite odvojenu masnocu I umutite ?! Ne znam nisam probala ali sam tako negde procitala.
    Probam ja jos danad ovu kremu I sa kikiriki puterom I sa puterom od badema a mozda I lesnika uh uh (inace sve ih pravim sama I mnooogo su bolji od kupovnih cak sam I Omegu kupila I pravim nut milk ukus je nesto sto ne moze da se poredi sa kupovnim ;)
    Pre nego sto vam posaljem pozdrav imam pitanjce: da li imate recept za svarcvald tortu? Mojoj cerki je rodjendan uskoro da bi tu tortu.
    Punoooo pozdrava

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Aleksandra,ne sekiraj se punop za komentare...kad se stigne tad se napiše.
      Na moju žalost švarcvald tortu nisam nikad pravila, pravila sam švarcvald rolat...pogledaj malo po internetu, sigurna sam da ćeš naći dobar recept i da znaš, da ću morati da napravim jednom i tu tortu.
      Drago mi je da ti se kremica dopala i kad imaš vremena, isprobaj je a ovo za kokosovu pavlaku, baš ću probati. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Uživala sam u ovom postu. Sviđa mi se mus ali još više mi se sviđaju ove predivne fotke iz šetenje. Što, znajući mene, uopšte nije za čuditi. Retko kada u prirodu ponesem kameru, ali onda kada vidim vaše sličice iz prirode obavezno se setim i kažem sebi da idući put ponesem kameru, međutim do tada opet zaboravim. Nekako, kada idem napolje samo mi je sloboda na pameti:) Baš smo prošlog vikenda išli u berbu šipuraka:))) Ma, milina. Ceo dan smo se družili i "bockali" uz šipurke. Imalo je tu svašta za slikati ali kada nisam "čovek od aparata", džabe sve. Puno pozdrava, uživajte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne pamtim da smo se ovoliko šetali po prirodi kao ove godine, svuda nas je bilo. Vidim ja, neko će imati dobar pekmez od šipaka, ali tu se mora uložiti puno truda i vremena.
      Ja uvek nosim aparat sa sobom, volim da slikam ali zato mi muž nosi mali ranac da bih ja imala slobodne ruke za slikanje.
      Topli pozdrav i nosi aparat sa sobom, baš bih volela da vidim tvoje sličice iz prirode.

      Избриши
  3. Mus je odlična ideja sa kikiriki maslacem i moram priznati dosta je "moćan" :) A sličice iz šetnje su me skroz osvojile, prekrasno mjesto , drago mi je da imate priliku uživati u ovoj ljepoti !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si Branka, jeste moćan ali sa dobrim kalorijama i nama se jako dopao. Toronto je grad zelenila i parkova i ima ih na svakom ćošku.

      Избриши