субота, 20. август 2022.

Salata od surimi štapića ( imitacija mesa od krabe )

 Surimi šta pće kupujem mnogo retko, ovog puta me je nateralo da ih kupim zbog salate koju sam probala kod prijateljice na rođendanu, poslužena je dobro rashlađena i jako mi se dopala. Napisaću vam i taj recept kad je budem napravila a dotle neka imate i ovaj recept, jer se nikad ne zna kad vam može zatrebati.


Sastojci: 450 g meso od krabe, 2 pune kašike korijandera, ( cilantro ) 2 do 3 štapića celera, 2 kašike seckane mirođije, 1 žuta babura, 2 manja krastavca, 1 do 2 limete, 1 manja glavica i ljubičastog luka, 3 kašike maslinovog ulja, 2 kašike sirćeta od belog vina, 2 do 3 dobro pune kašike majoneza, po ukusu, so, biber tucana paprika

Priprema:  Meso od krabe iscediti od viška vode. ( ja nisam imala kozervirano meso od krabe pa sam koristila zamenu, koju ovde na severno američkom kontinentu svi koriste, koji se zove surimi ) Iseckati na sitne kockice i staviti u zdelu.

Korijander i mirođiju oprati, osušiti i iseckati što sitnije možete. Krastavac, obično koristim onaj dugački koji ima jako sitno seme, oprati, osušiti i iseći na sitne kockice te i to staviti u zdelu.

Žutu baburu ( koristila sam žutu radi kontrasta boja u salati ) očistitiod semenki te i nju iseći na manje kockice i sipati gde je i ostalo povrće. Ljubičasti luk iseći na male kockice i dodati u zdelu.

Preliti sa sokom od limete i sirćeto od belog vina ( ja ga nisam imala pa sam koristila jabukovo sirće )  posoliti, pobiberiti, dodati tucanu papriku i na kraju dodati majonez. Sve dobro izmešati i poslužiti kako vi volite.

Ako koristite posni majonez ovo vam može biti i postan ručak ili večera.

Mi smo ovu salatu jeli za ručak, ostalo je malo i za kasnije, pa pošto smo danas išli da tražimo gde bi mogli da naberemo sami malo bresaka, kad smo se vratili, ova salata nam je baš dobro došla da nas rashladi.

Salata se može poslužiti i na listu zelene salate.

Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар