субота, 20. јул 2019.

Savory bread with antipasto


Ne pamtim kad sam zadnji put nešto mesila i juče mi se prijelo nešto sa testom, razmišljala sam šta da napravim i setim se da imam jednu teglicu antipasto ( povrće pečeno na roštilju, sitno iseckano i preliveno maslinovim uljem, kod mene je to kupljeno i ima seckana paprika, beli luk, plavi paradajz, ljute papričice ) i zašto da ne napravim neku vrstu slane štrudle koju možemo jesti uz razne sireve i nareske...idealno za predjelo, uz hladno pivo.


Sastojci:  500 g brašna, 250 ml toplog mleka, 50 ml ulja, 1 jaje, 100 ml kefira ili jogurta, 1 kašičica soli, 1 kašičica šećera, 7 g suvog ili 20 g svežeg kvasca, pečeno povrće pa preliveno uljem ( antipasto )

Priprema:  Prosejati brašno, dodati so i izmešati.
U toplo mleko staviti kašičicu šećera, dodati kvasac, razmutiti i ostaviti da se kvasac podigne.
U kefir izmutiti jedno jaje i dodati 50 ml ulja.
Sipati kefir i nadošli kvasac i zamesiti testo, isipati testo na radnu površinu i dobro ga umesiti rukom.
Ako želite ovo sve možete uradi i mkserom.
Testo treba da je meko i po malo lepljivo i nemojte dodavati više brašna.
Posuti blago radnu površinu, isipati testo iz zdele i samo oblikovati u kuglu.
Zdelu posuti brašnom, vratiti oblikovano testo u zdelu, posuti malo brašnom i odozgore, pokriti providnom folijom i ostaviti na toplom mestu da se testo podigne. U zavisnosti od toplote prostorije može da bude i do sat vremena.

Naraslo testo podeliti na 6 jednakih delova.
Radnu površinu posuti gustinom i rastanjiti samo jedan deo, u pravougaonik.
Antipasto ( kod mene je to bilo pečene paprike koje su sitno iseckane, plavi patlidžan, maslinke i beli luk, uz dodatak italijanskih začina, sipati u manju cediljku i ostaviti da se ocedi od viška ulja. Uzeti jednu šestinu staviti na kuhinjski papir i dobro stisnite da upije što više ulja, da vam hleb ne bude mnogo mastan kad se ispeče, posuti svuda po razvučenom testu i zaviti u rolat.
Sad tako isto uraditi i sa preostalim delovima testa.
Ja sam za nas dvoje pravila pola količine testa i koristila sam teglicu od 185 g.

Staviti tri rolata jedan pored drugog i uplesti u pletenici a ako vam je ovo puno posla, možete polovinu testa rastanjiti u veći rolat, posuti sa pečenim povrćem i zaviti kao štrudlu.
Meni je lepše na ovaj način kao pletenica.

Koristiti pleh veličine 32cm X 10cm ili sličnih veličina, poprskati ga sprejom za pečenje ili prekriti pek papirom i nežno spustiti upletenu pletenicu u pleh.

Pokriti providnom folijom i ostaviti da testo popuni pleh, oko sat vremena.

Pošto sam ja pravila polovinu testa, deo od umućenog jajeta sam ostavila za premazivanje u koje sam dodala nekoliko kapi vode i ulja i umutila sve zajedno i premazala naraslo testo.
Ako pravite od cele količine testa trebaće vam jedno jaje za premazivanje.

Dok vam testo raste, ujključite rernu da se greje na 175°C

Po želji premazano testo možete posuti semenkama po vašem izboru.
Peći oko 30 do 35 minuta ili dok vam lepo ne porumeni.


Pažljivo izvaditi iz pleha, pokriti i ostaviti da se ohladi.
Hladnu štrudlu / hleb iseći  na parčiće i poslužiti sa sirom.


Prijatno!!! 
Image result for red chili peppers and garlic antipasto
Slika sa neta
Antipasto izgleda ovako a možete ga i sami napraviti.

Нема коментара:

Постави коментар