среда, 24. јул 2019.

Čokoladni puding od batata

Kod nas batat možete kupiti u svako doba godine i puno je jeftiniji nego običan krompir. Ja ga kupujem svake nedelje i pečem ga u rerni pa ga muž jede tako, ovog puta je dobio poslasticu, koja je gluten free and vegan. Mi nemamo nikakvih zdravstvanih problema da bi jeli GF hranu ili vegan, ali mi se dopalo na prvi pogled i zaista je izvanredna poslastica.


Sastojci: 500 g pečenog batata, 175 ml mleka od badema ili kokosa, 2 ravne kašike ne zaslađenog kakao praha ili čokolade u prahu, 50 ml javorovog sirupa, 30 g putera od badema, 1 kašičica vanilong ekstrakta, 1/2 kašičice instant kafe, prstohvat soli

Priprema: Batat oprati, osušiti, izbosti na nekoliko mesta i ispeći.
Ostaviti da se ohladi. ( ja sam moj ispekla veče pre )
Oljuštiti i iseckati na komadiće.

Sve sastojke staviti u blender ili multi praktik i samleti u glatku masu.
Sipati u čaše ili iz čega ćete poslužiti i ostaviti u frižider da se dobro ohladi. Može se poslužiti i odmah, ali je lepši kad se dobro rashladi.
Posuti seckanim bademom ili pistaćiom i voćnim bobicama po vašoj želji.


Ako koristite za osobe koje imaju celijakiju, koristite namirnice koje su gluten free.


Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар