петак, 5. фебруар 2021.

Projarice

 Moj muž obožava proju, ja je ne volim, ali pojedem parčence iz čiste radoznalosti...ovo nije proja, ovo je čitava torta, kako ja znam u šali da kažem...Žao mi je što mu je ne pravim češće, jer nema smisla, ako je ja ne volim to ne mora da znači da i on ne treba da je jede...Projara najbolje ide uz kiseli kupus ili sarmu, a ja sam danas kuvala kiseli kupus i baš je moj muž imao zadovoljstvo da jede ono što voli.

Ja sam ih pravila u obliku malih kuglofčića, jer su mi tako interesantne.

Sastojci:  3 jaja, mala kašičica soli, 1 kesica praška za pecivo, 120 g brašna, 90 g projinog brašna, 200 ml kefira ili jogurta, 100 ml ulja, 250 g feta sir, šaka mladog spanaća / kopriva

Priprema:  Uključiti rernu na  180°C da se greje. Sjediniti oba brašna sa praškom za pecivo.

Mikserom umutiti jaja, dodati so, ali pazite da ne preterate jer feta sir je već dosta slan. Dodati kefir / jogurt, ulje i sjediniti sve zajedno.

Dodati polovinu brašna, sjediniti sa jajima, dodati i drugu polovinu i sjediniti sve zajedno. Spanać, koji ste prethodno oprali, osušili i isekli na sitnija rezanca, dodati u testo i dobro izmešati i na kraju dodati izmrvljen sir. Ja obavezno koristim malo tvrđu fetu, jer ona meka kremasta feta mi se obično rastopi i skoro da je i ne vidim, a ja volim da vidim sir u projaricama.

Pleh za muffine četkicom premazati sa uljem i sipati kašikom smesu u kalupe. Peći u prethodno zagrejanoj rerni oko 30 minuta, ako su kalupi manji ( kao moji ) 20 minuta.

Pečene projarice ostaviti kratko da se ohlade u kalupu i posle samo okrenuti kalup, trebale bi same ispasti, zato je važno dobro podmazati kalupe.


Poslužiti tople uz ručak ili doručak sa jogurtom......kod nas sa kuvanim kiselim kupusom. ( ja kiseli kupus kuvam sa dimljenim i svežim mesom i obično stavljam dobro mesnata rebra ili kolenicu )


Prijatno!!!!



Нема коментара:

Постави коментар