субота, 27. мај 2023.

Mekane palačinke bez brašna

 U ovoj se zemlji se ovas jede jako dugo i to na razno razne načine a vidim da je ovih dana " u modi " i na Balkanu. Mojoj deci je to bio najomiljeniji doručak, nekada sa jabukom i cimetom, nekada sa drugim svežim voćem, nekada su to bile i raznorazne kašice..i mi u ovim malo poznijim godinama ga vrlo često i rado jedemo za doručak pa je tako i ovog puta... idealno za sve koji ne koriste gluten u svojoj ishrani.


Sastojci: 200 g mlevenog ovsa, 35 g gustina, prstohvat soli, 2 jajeta, 360 ml mleka,  360 ml kisele vode, 2 kašike ulja

Priprema:  U blender staviti mleko,( ako ih pravite posne koristite biljno mleko ) gustin, malo soli, 2 jajeta, mleveni ovas ( ja nisam imala mleveni ovas pa sam koristila ovsene pahuljice ) i sve to samleti u glatku masu. Sipati u zdelu i ostaviti u frižider bar pola sata da ovas upije mleko.

Pre nego što ćete ih peći, izvadite iz frižidera i postepeno dodavati kiselu vodu dok ne dobijete masu dobru za palačinke. Dodati ulje i sjediniti sve zajedno.

Pržiti palačinke na uobičajeni način. Ja sam dobila od ove količine 13 palačinki ali sve zavisi od obima tiganja koji koristite za prženje palačinki.

Filovati ih po želji. Kod nas je to bio džem od jagoda sa dodatkom svežih jagoda.

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар