уторак, 26. септембар 2023.

Pohovane palačinke sa piletinom

 Palačinke pravim vrlo često, jer to mi je najbolja i najbrža poslastica koju volim da pripremim...obično ih napravim više pa ja pojedem 2 dok ih pravim, jer volim dok su vruće a muž ih jede po celi dan, dok ih ne pojede.

Danas sam napravila samo 9 palačinki, za recept mi je trebalo 6 a preostale 3 muž je pojeo za doručak.

Sastojci: 400 g kuvane ili pečene piletine, 250 g šampinjona, 1 manja šargarepa,1 praziluk, 2 čena belog luka, suvi začin, biber, so 100 ml pavlake za kuvanje, oko 100 g izrendanog kačkavalja

i još za paniranje: brašno, 2 jaja, prezle, so, biber, malo mlevene paprike,  parmezan sir, ulje za prženje

Priprema: Palačinke napravite onako kako ih najviše volite. Ja ih pravim od prilike ali ako je potrebno imam i tačne mere. Ja sam pravila veće palačinke i 2 palačinke su sasvim dovoljne za odraslu osobu za ručak.

U tiganj sipati ulje koje koristite pa dodati sitno isečen praziluk, koji ste prethodno očistili i oprali. Ja koristim samo beli i svetlo zeleni deo a lišće obično bacim, mada znam nekog ko čuva to lušće pa uz dodatak ostalog povrća napravi povrtnu supu, koju koristi za dodatak jelima.

Dok se praziluk prži, očistiti šampinjone i isržeći ih na kockice, ko želi, može i na listiće. Pre šampinjona dodati sitno izrendanu šargarepu te i nju kratko propržiti. Dodati ih omekšalom praziluku i pržiti dok sva tečnost ne uvri. 

Dok se šampinjoni prže, očistiti meso od kože i kostiju i seckati na sitnije kockice i dodati zajedno sa belim lukom u šampinjone, dodati 100 ml pavlake za kuvanje i propržiti da se sve sjedini. Dodati sitno isečen peršun i začinske biljke po vašem ukusu, suvi začin, so i biber i sjediniti sve zajedno.

Ostaviti da se malo prohladi. Za to vreme izrendajte kačkavalj koji volite. Ja sam koristila mozzarella sir a dodala sam i malo parmezana

Pripremite sve za paniranje. Umutiti 2 jaja, u veći i plići tanjir sipti mrvice ( ja koristim panko mrvice ) dodati izrendan parmezan po ukusu i promešati. U treći tanjir sipti brašno, oko 100 g, dodati so, biber, može i suvi začin i malo crvene mlevene paprike sve izmešati i pripremiti veći prazan tanjir.

Uzeti jednu palačinku i staviti 2 pune kašike fila od mesa, preko staviti izrendan kačkavalj ( izrendati kačkavalj na sitnu stranu ) i zaviti kao sarmice, bočne strane prebaciti preko fila i zaviti do kraja. Sad tako isto uraditi i sa preostalim materijalom.

Stavljati na pripremljen prazan tanjir. Kad ste završili sa palačinkama, obrišite taj tanjir na kom su vam bile palačinke i ostavite na stranu.

Svaku palačinku provući kroz brašno, jaja i na kraju prezle i stavljati na onaj tanjir koji ste ostavili na stranu.

Zagrejati ulje ali da vam ne bude previše vrelo i pržiti palačinke sa svih strana dok ne porumene. Stavljati ih na kuhinjski ubrus da upiju višak masnoće.

Tako pripremljene palačinke možete preliti gustim jogurtom ili domaćim kiselim mlekom u koji ste dodali malo belog luka ili sa tartar sosom, ako ga volite. Poslužiti uz salatu po vašem izboru.

Ja pripremam ovako pripremljene palačinke jednom godišnje jer iskreno da vam kažem, to paniranje mi uzme puno vremena i puno sudova za pranje a retko jedemo prženu hranu, mnogo češće kuvano na kašiku ili pečeno u rerni, ali mi je ostalo pečene piletine od juče i ovo mi je bilo idealan način kako iskoristiti preostalu hranu na drugačiji način.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар