четвртак, 21. септембар 2023.

Pishii

 Danas ćemo malo u posetu našim komšijama na jugu, Makedonoji. Prilikom naše posete Grčkoj, prošli smo kroz Makedoniju i u odlasku i u povratku, pri odlasku smo posetili Dojransko jezero i jeli najlepšu ribu a po povratku ostadosmo 3 dana u Ohridu i obišli grad i okolinu i oduševili se i gradom i okolinom. Obećali smo sebi da ćemo sledeći put otići tamo i provesti desetak dana jer nam je toliko bilo lepo.

U jednom restoranu za doručak su nam doneli i ovo prženo testo, koje smo mi sa uživanjem jeli i iskreno ja sam na to i zaboravila, dok mi juče muž ne reče što to ja ne napravim. Naravno da nisam znala i potražila sam recept na internetu..ustvari najsličnije našeim prženicama od hlebnog testa, samo što ovde se ne koristi kvasac ..


Sastojci: 500 g mekog brašna, 300 g jogurta, 1 kesica praška za pecivo, 1 kašičica soli, ulje ili mast za prženje

Priprema: Prosejati brašno zajedno sa praškom za pecivo, dodati so i jogurt i zamesiti testo koje je meko i koje se ne lepi za ruke. 

Pokriti  i ostaviti pola sata da se testo "odmori" Po želji celo trsto možete rastanjiti na 1 do 2 cm debljine, raseći na kockice. Ja sam moje testo podelila na 10 jednakih delova i oklagijom rastanjila u prečnik oko 15 cm.



U tiganj staviti mast ili ulje ( ja sam koristila ulje ali mislim da su pržene na masti još ukusniji ) i pržiti dok vam donja strana ne porumeni, okrenuti i pržiti dok i druga strana ne porumeni.


Vaditi ih iz tiganja i stavljati na kuhinjski ubrus da se ocedi id viška masnoće.


Pishii su izuzetno ukusni i odlični su za doručak jer se ne čeka mnogo da testo naraste...mi smo  jeli sa mladim lukom, sirom i ajvarom za ručak, uz čorbicu od muškatne tikve i kuvanog paradajza...


Ko želi, može ih jesti sa džemom ili prelivene sa malo meda.


Prijatno!!!!



Нема коментара:

Постави коментар