субота, 26. јануар 2013.

Bajadera oblanda

Za sve vas koji volite bajadere




Sastojci:

2 lista oblande

Sastojci za fil:

250 g šećera
2 dcl vode
250 g putera
300 g mlevenog keksa
300 g mlevenih oraha
100 g ćokolade za kuvanje

Sastojci za glazuru:

50 g čokolade za kuvanje
1 kašika ulja

Priprema:

Ušpinovati šećer sa vodom,dodati puter i mešati dok se puter ne otopi.Dodati keks i orahe i sve dobro sjediniti. Masu podeliti na dva jednaka dela i u jedan deo staviti otopljenu čokoladu i dobro izmešati.
Jedan list oblande premazati prvo svetlim filom, a potom tamnim.Prekriti sa drugim listom oblande. Oblandu pritisnuti težom tacnom i ostaviti na hladnom da se filovi stegnu. Ovako je bilo u originalnom receptu.
Ja sam radila ovako, zato što sam htela da imam šarenu oblandu. Jedan list najveće oblande sam isekla na 5 delova. ( te sam jedino imala ) Sipati na prvi deo pola svetle smese, prekriti sa drugim delom oblande i sipati pola smese od čokolade,prekriti sa trećim delom isečene oblande i sipati ponovo onu drugu polovinu svetle smese,prekriti sa četvrtim delom isečene oblande i završiti sa petim delom isečene oblande. Pritisnuti oblandu sa nekom težom knjigom i ostaviti u frižider preko noći da se ohladi.
Ako prelivate sa glazurom ( ja nisam ) otopiti čokoladu sa uljem i preliti preko oblande.Kada se glazura stegne, seći bajadere.
Na žalost, zaboravila sam da uslikam, ovu bajaderu pojedinačno, nju možete videti na tacni,zadnju sa desne strane.
Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар