уторак, 8. јануар 2013.

Brza pita sa prazilukom

Za sve ljubitelje praziluka i sira, pita na malo drugačiji način



Sastojci:
 
500 g praziluka ( oko 4 veća struka )
400 ml toplog mleka
250 g brašna
250 g belog sira
1/ 2 kesice ili 8 g praška za pecivo
4 jaja
biber i so
ulje

Priprema:

Praziluk očistiti,raseći ga na pola pa ga dobro oprati pod tekućim mlazom vode.

Iseći na polukrugove i pržiti u dubljem tiganju na zagrejanom ulju.

Isprženi praziluk ostaviti da se prohladi.

U veću zdelu staviti brašno,blago umućena jaja,prašak za pecivo,zagrejano mleko,izdrobljeni sir,posolimo i pobiberimo po ukusu, dodamo isprženi praziluk,i sjedinimo sve sastojke.

Smesu sipati u dobro nauljenu okruglu tepsiju i peći 30 minuta u prethodno zagrejanoj rerni na 200*C.

Gotovu pitu preokrenuti na tanjir,iseći je na komade i poslužiti uz neko fino belo vino ili jogurt.

Može vam biti nedeljni doručak ili večera ili poslužiti vaše goste.

U originalnom receptu koji je iz “Hrane i Vino” a autor je Vesna Taleska, ne piše koja veličina tepsije.Ja sam koristila 26cm prečnik,ispala mi je deblja nego njihova na slici i morala sam je peći 45 minuta i pekla sam je na 180*C.

Ova pita je podjednako lepa i kad je hladna ( meni je čak lepša hladna ).

Ako hoćete tanju pitu, pecite je u tepsiji od 30cm prečnika i podesite vreme pečenja prema vašoj rerni.

Prijatno!!!!

Brza pita sa prazilukom 006

2 коментара: