петак, 18. јануар 2013.

Pasta sa leblebijama / slanutkom i brokulama

Posle svih praznika i puno hrane, potrebno nam je nešto laganije,izvolite probajte.

Ovaj recept šaljem kao ulaznicu našoj Kati, koja je domaćica za ovomesečnu igricu, "Ajme, koliko nas je" sa bloga Katin špajz i koja nam je zadala kao temu za ovaj mesec karfiol i brokoli.
Ja volim obe namirnice i imam mnogo recepata na blogu sa ovim namirnicama, ali Kato, nema smisla da te zatrpam sa svim receptima, već ću izabrati samo one, koji mi se najviše sviđaju.



Sastojci:

6 čena belog luka
1/2 kašičice trucane ljute paprike
65 ml ekstra devičanskog maslinovog ulja
300 g brokula, iskidanih na sitnije cvetiće
450 g skuvanih leblebija/slanutka
225 g integralne paste
1 kašika peršuna
parmezan sir
limun po ukusu

Priprema:

U veću šerpu staviti vodu sa kašičicom soli, pustite da provri i dodati integralnu pastu ( ja sam koristila pastu od quinoa ) i kuvati po uputstvu proizvođača, ja sam moju pastu kuvala 10 minuta ( integralna pasta se kuva malo duže od obične paste ), ali je važno da bude al dente. Procediti pastu i ostaviti oko 65 ml vode u kojoj se pasta kuvala.

Pasta sa slanutkom i brokoli 001

U drugu šerpu staviti vodu sa malo soli i pustiti da provri. Brokulu oprati i iskidati na manje cvetiće,kad voda provri dodati očišćenu brokulu i kuvati oko 3 – 4 minuta da ostane hrskava.Procediti i staviti u ledenu vodu da zaustavite proces kuvanja i sačuvate lepu zelenu boju.Dobro ocediti. ( po želji brokulu možete skuvati i na pari )

U veći i dublji tiganj sipati ulje i zagrejati, dodati sitno isečen beli luk i ljutu tucanu papriku ispržiti, stalno mešajući, dok vam luk ne zamiriše, dodati oceđenu brokulu i nju malo propržiti,dodati oceđen i ispran slanutak / leblebije i propržiti sa brokulom i na kraju dodati proceđenu pastu i vodu,koju ste ostavili sa strane i sve zajedno propržiti vrlo kratko.

Pasta sa slanutkom i brokoli 002

Sipati u tanjire,posuti seckanim peršunom, naribati parmezan,preliti po ukusu, sa još malo ulja i ako volite nacedite malo limunovog soka preko i poslužiti toplo.

Mere u receptu su za 4 osobe, ja sam napravila pola recepta za nas dvoje.

Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар