среда, 23. јануар 2013.

Truffles sa likerom od pomorandže i suvim grožđicama

Za mene su ovako mali zalogajčići najlepši na tacni za kolače, a ovi tako lepo mirišu. Za sve vas koji volite čokoladu i ukus pomorandže.



Sastojci:

150 g seckanih oraha
125 ml slatke pavlake
350 g čokolade po ukusu ( sa većim procentom kakaoa, mlečna ili za kuvanje )
65 ml likera od pomorandže
75 g suvog grožđa
1 kašika putera

Priprema:

Suvo grožđe potopiti u likeru i ostaviti da odstoji najmanje pola sata. Samleti u multipraktiku.

Čokoladu izlomiti na manje komade,( ja sam koristila Lindt mlečnu čokoladu sa ukusom pomorandže 100 g i 250 g mlečne čokolade ),dodati kašiku putera. Pavlaku staviti da se samo zagreje, ne da provri, sipati preko čokolade i ostaviti da stoji minut dva i mešati dokle god se ne otopi, možda se desi da se ohladi pre nego što se sve otopi, stavite posudu na drugu šerpu u koju ste sipali malo vode i zagrejati i otopiti ostatak na pari.

U otopljenu čokoladu dodati samlevene grožđice sa likerom i sve dobro sjedinite. Najbolje je ostaviti preko noći u frižider i sutra praviti male kuglice, smesa je po malo lepljiva ali povremeno oprati ruke pa opet iz početka. Svaku kuglicu uvaljati u sitno seckane orahe,kokos ili lešnike, šta najviše volite.Moje su uvaljane u sitno seckane orahe.

Staviti ih u papirne korpice i čuvati ih na hladnom mestu, izneti ih 30 minuta pre serviranja da odstoje na sobnoj temperaturi.

 slavski kolači

4 коментара:

  1. Sjajni su....obožavam sitne kolače....pozdrav!
    Ah da ....da li se ovakav poslužavnik može negde kupiti, savršen je za sitne kolače?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Snežana.
      Ja ove poslužavnike imam od mnogo ranije, to se nekad moglo da kupi...sada ne verujem da ćeš ih naći, jedino u nekim antikvarnicama,ja imam jednu malu kolakciju tih srebrnih poslužavnika i čuvam ih baš za ovakve prilike.
      Ne znam gde si, pogledaj na ebay-u,tamo ćeš ih sigurno naći.

      Избриши
  2. Krasni su ti ovi truffleići s narančom.
    A tek ova puna tacna, ajmeee kolko vrsta! sve to volim. mmmm
    svaka čast, stvarno si se potrudila.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala draga moja. Volim da vidim sitne kolače na tacni, ali ih veoma retko jedem.

    ОдговориИзбриши