среда, 18. октобар 2017.

Kolač s breskvama

Breskve već su uveliko stigle, ja ih najviše volim sveže, kad su pune soka i mirisne...takve ovde retko nađemo po prodavnicama, ali ih zato ima po farmerskim marketima.


Sastojci:

225g brašna
5g praška za pecivo
2.5g sode bikarbone
prstohvat soli
prstohvat muškatnog oraha
100g omekšalog putera
140g braon šećera
2 jaja
1 kašika vanile ili vanilla paste
150g kisele pavlake
2 ili ako volite može i više,zrelih bresaka
prah šećer


Priprema:


U posudi izmešati brašno, prašak za pecivo. sodu bikarbonu, so i muškatni orah.

U veliku posudu za mućenje umutiti puter i braon sećer,dodati jedno po jedno jaje i svaki put umutiti i dodati vanilu.Spatulom umešati kiselu pavlaku i polako dodavati brašno i lagano umešati u smesu od putera i jaja.

Kalup, veličine 22cm, podmazati i sipati gusto testo u kalup,poravnjati

Breskve oprati i osušiti,iseći svaku na 6 delova, naređati breskve preko testa u krug, malo ih utisnuti u testo.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180*C oko 45 minuta, dok blago ne porumeni,probati sa čačkalicom na sredini, da li je pečeno.

Ohladiti oko desetak minuta u kalupu, izvaditi i ostaviti na žici, da se kompletno ohladi.

Posuti prah šećerom i poslužiti.



Kolač je braonkast zbog smeđeg šećera, umesto njega možete koristiti i običan šećer.

Prijatno!!!!

Evo ovako izgleda vanilla paste





I am thinking of you today....where ever you are, Happy Birthday!!!!

9 коментара:

  1. Одговори
    1. One of favor cakes,what ever is with fruits we just love it, more my husband then I. Hugs, my dear Gery.

      Избриши
  2. Анониман24. јул 2014. 15:43

    Volim ovakve kolace ,a sad mi se tako jedu breskve!Ima ovde jedna sorta koja se zove Queen peach i zaista je kraljica po ukusu.Ta i one bele vinogradske su meni najukusnije.Ima i sad ovde da se kupe ali u principu ne kupujem vo'e kada nije u sezoni a kako nam je ovde oko nas mnogo ostrva na kojima raste mango,papaja ananas,banane ,i svasta nesto..docekacemo mi i brsekve iz moje baste.

    ОдговориИзбриши
  3. Da ti znaš kako ja volim vinogradarske breskve, koliko se sećam, baka je uvek pravila džem od njih, uh....a one onako sočne i pune onih dlačica, Kožicu sam uvek ljuštila ,nju ne volim.
    Blago tebi, u tvojoj bašti svašta ima.
    Hvala ti i puno pozdrava,

    ОдговориИзбриши
  4. Breskve su i meni najdraže svježe, ali su mi isto tako fine u kolačima i marmeladama. Ovaj kolačić jako lijepo izgleda, dobar biskvit sa breskvama je uvijek dobra kombinacija.
    Zamolila bih te ako mi možeš poslati na mail ili nekom prilikom ovdje staviti sliku vanilla paste, voljela bih vidjeti kako originalno izgleda pa je potražiti kada negdje otputujem, nisam je nikada koristila a jako me zanima. Hvala ti unaprijed.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Branka..da samo znaš koliko ja volim džem od kajsija a tek od onih vinogradarskih brtesaka...ali njih tako retko ima.. Postaviću sliku na ovom receptu,nadam se da ćeš videti. Ako ne uspeš dfa je nađeš javi mi se na moj mail, poslaću ti je.

      Избриши
    2. Hvala ti puno Zorice na slikama i na ovoj velikodušnoj ponudi ! Planiram za koji dan na mali izlet u Italiju pa ću tamo pogledati. Veliki pozdrav ti šaljem !

      Избриши
  5. ma svaka vam čast.... odličan post.obožavam breskve u kolačima i ovo mi je baš po mom ukusu,da zgrabim u ruku komadić i na plažu ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dankice moja, ovaj kolač mi je veoma drag i rado bih ti ga napravila. Topli pozdrav.

      Избриши