среда, 7. август 2019.

Slani pužići sa sirom

Pre nekoliko meseci pošalje mi prijateljica mail sa slikom ovih pužića i pita me da li imam recept, htela bi da ih napravi.Ja nisam imala recept ali sam pronašla na ruskoj stranici ovaj recept i prosledim joj ga, da li ih je napravila ili nije, ne znam, ali mi je zagolicala radoznalost da ih napravim ja i mogu vam reći da su rolnice zaista odlične. Recept prenosim i vama.



Sastojci za testo: 350 g brašna, 4 g suvog kvasca, 100 ml toplog mleka, 50 g omekšalog putera, 1 kašičica šećera, 1 puna kašičica soli, 70 g kisele pavlake
Sastojci za fil: 50 g tvrdog sira koji se ne topi lako, 1 jaje i soli po ukusu
Sastojci za premaz: 200 g kisele pavlake, 1 do 2 čena belog luka, peršun a i ne mora
i još: 1 jaje za premazivanje testa


Priprema: U 100 ml toplog mleka dodati kašičicu šećera i suvi kvasac, promešati i ostaviti da se kvasac podigne.
Prosejati brašno, dodati so i sve izmešati, dodati omekšali puter, isečen na kockice i utrljati u brašno, dodati kiselu pavlaku i sjediniti sa brašnom i puterom i na kraju dodati nadošli kvasac.

Sjediniti u tvrdo testo, oblikovati u loptu i vratiti nazad u vanglicu, pokriti i ostaviti da se odmori 15minuta. Za to vreme će da se razvije gluten u testu i biće vam lakše da izmesite testo.
Isipati na radnu površinu i dobro izmesiti testo da postane glatko, oblikovati u kuglu i ponovo vratiti i pokriti i ostaviti da se testo udupla.
Kad se testo uduplalo,ako imate vremena, premesite ga i ostavite da još jednom naraste.
Kod mene je raslo dva puta

Ovde je potreban sir koji je sitan ali koji se lako ne topi. Ne znam koliko bi bio dobar mladi kravlji sir, ali mislim da bi to bila najbolja opcija.Ja sam ovde koristila pressed cottage cheese, sir izmrviti, dodati 1 jaje i pošto je sir neslan dodala sam kašičicu soli i sve dobro sjediniti.
Ostaviti na stranu.
Originalni recept za ove rolnice je sladak u sir se dodaje 100 g šećera a u testo 50 g, meni se nije dopala ta ideja pa sam ih napravila u slanoj verziji.

Naraslo testo staviti na blago pobrašnjenoj radnoj površini i rastanjite što više možete da je debljine oko 0.05 d.1cm.
Po rastanjenom testu nanesite mešavinu sira i jaja i zaviti u rolat.
Pripremite pleh dovoljno veliki u koji mogu da vam stanu sve rolnice.
Ja sam moje rolnice sekla oštrim nožem oko 2cm debljine a vi možete i tanje.
Dobila sam 15 rolnica i dva kraja.

Pleh prekriti pek papirom i naređati rolnice ali ostaviti između mesta, jer rolnice trebaju još da narastu a narastu i prilikom pečenja.
Pokriti i ostaviti da rolnice još jednom narastu.Dok se peku, sitno iseckati beli luk i izmešati sa pavlakom i dodati u prste so. Ko ne voli beli luk ne mora da ga stavlja.

Pečene pužiće izvaditi iz rerne, premazati ih sa kiselom pavlakom odozgore i alu folijom pokriti i ostaviti 15 minuta da stoje dobro ušuškane pod alu folijom, na taj način će da se "otpuste" i postanu kao pamuk mekane.

Poslužiti ih sa jogurtom, kefirom, kiselim mlekom ili samo tako kako jesu i pred služenje možete ih posuti sa sitno iseckanim peršunom.


Prijatno i uživajte u ovim pužićima kao što smo i mi.


Нема коментара:

Постави коментар