субота, 17. август 2019.

Mirišljavi lassi

Ovo indijsko piće je izvrstan napitak za ove tropske vrućine i može biti sa voćem ili bez, slatko ili slano..ja volim obe verzije...


Sastojci:  500 ml isečena dinja ili lubenica, 150 ml punomasnog gustog jogurta, 45 ml ili po ukusu, agava sirup a može i med, 3 semenke kardamoma, 2 kašike vode ili soka od voća, na vrh noža cumin

Priprema:  Lubenicu ili dinju ( kod mene je dinja, sutra ćemo lubenicu ) očistiti od semenki i kore i iseći na kockice.
Kod mene su to bile dve šolje od po 250 ml
Staviti kockice voća u blender sa sokom koji je na dnu zdele, dodati sve ostalo a kardamom razbiti pa izvući samo semenke te i njih staviti u blender.
Samleti sve zajedno i po potrebi dodati vode da bude gustine po vašem ukusu.
Oprezno sa cuminom, jer nisu svi ljubitelji tog začina, prvo stavite vrlo malo pa probajte za ukus.

Lassi sa lubenicom
Ja sam koristila namirnice iz frižidera tako da mi nije bilo potrebno da dodam led da bi mi napitak bio hladan.


Prijatno!!

Нема коментара:

Постави коментар