недеља, 24. август 2014.

Zapečene paprike punjene krompirom

Krompir volimo na svaki mogući način,evo još jednog načina za idealan letnji ručak.



Sastojci:


600 g krompira
8 paprika srednje veličine
150 g tvrdjeg sira, (guda, elementar) a može i feta
150 g dobre šunke
1 glavica  crnog luka
4-5 čena belog luka
2-3 jaja
250 ml kisele pavlake (ili gustog jogurta)
Začini po ukusu; biber, so, vegeta, peršun
100 ml ulja

Priprema:

Oljuštiti krompir, narendati na krupniju stranu,dodati začin, biber, so, sitno naseckan peršun, narendanu glavicu crnog luka i sitno naseckanog belog luka, dodati pola količine sira, ( ako volite više sira, može i višes, ništa neće da pokvari...meni je najlepše sa sa mešavinom fete i goude ) sve dobro izmešati, napuniti paprike sa smesom a višak krompira staviti na dno vatrostalne činije, preko krompira staviti šunku, onu preostalu količinu sira preko šunke, paprike naredjati gore, zaliti uljem i peći u rerni.


Pred kraj pečenja zaliti paprike pavlakom (može i gusti jogurt, ko pazi na kalorije) u koju smo dodali 2-3 jaja i ispeći do kraja.


Ovom jelu poseban šmek daje ova šunka. ( Najbolje je praviti sa ljutim paprikama, kojima dobro očistite žilice i semenke )
Mi smo ovo juče imali za ručak uz paradajz salatu, a može i zelena salata.

Prijatno!!!!!

16 коментара:

  1. Ovo je prekrasno... Hare bas ne voli ljute paprika, a kod nas su ove zelene roge obavezno ljute...

    ОдговориИзбриши
  2. Milice, ove jesu ljute ali ti možeš da koristiš poblano, mi ih ovde nemamo ili Cubanelle ,koje uopšte nisu ljute.Ja ove dobro iščistim iznutra, žilice i semenke i one samo po malo ,kako mi to kažemo, rezne.Davimo se u njima.

    ОдговориИзбриши
  3. ej kupila sam upravo te banana pepers, jer me je prodavac uvjerio da nisu ljute, cubanelle nisu lose, ali ove mi izgledaju ljepse..odoh praviti... razmisljam ako mogu da stavim malo suhog mesa umjesto sunke....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uh,uh......bolje da si kupila poblano, sigurno da može i suvo meso, ja baš volim taj šmek od sušenog mesa.Prijatno:)))

      Избриши
  4. Одговори
    1. znala sam, ali se mogu žile iu semenke dobro očistiti i biće samo malo ljutkasto. Uh da sam bliža pa da ih uzmem od tebe, mi ih volimo.

      Избриши
  5. Volim krompir u paprikama i bas me je zanimao ovaj tvoj nacin, jer vec imam par razlicitih recepata. Odlicno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj Jasna i ja, to mi je odlična kombinacija a krompir mi miriše na paprike, mmmmm.Topli pozdrav.

      Избриши
  6. Nisam nikad pravial ideja je super ikako lepo izgleda!!

    ОдговориИзбриши
  7. Džoli, ako voliž paprike i krompir obavezno probaj.Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  8. Genijalno! Pravimo sutra za rucak jedva cekam

    ОдговориИзбриши
  9. Pravi ljetni ručak i sviđa mi se kombinacija paprika i krompira !

    ОдговориИзбриши
  10. Mi obožavamo ovaj ručak,ne pravim ga često,jer ne znamo šta nam je dosta.

    ОдговориИзбриши
  11. Obožavam paprike! Moraću uskoro da isprobam ovaj sjajan recept. Hvala!

    ОдговориИзбриши