субота, 22. мај 2021.

Marinirane pečurka na ruski način

 Ovo vam je idealno letnje predjelo uz suhomesnate narske i neko fino pecivo a možete ga poslužiti i kao prilog uz pečeno meso sa roštilja.


Sastojci: 2 kg sitnih pečuraka, 12 kašika sirćeta, 200 ml ulja, 12 čena citno isečenog belog luka, 200 ml vode, 10 do 12 zrna crnog ili crvenog bibera u zrnu, prstohvat tucane paprike, 4 lista lorbera, 6 klinčića, 3 kašičice šećera, 3 kašičice soli 3 do 4 male ljute papričice, mirođija, peršun, timijan.

Priprema:  U šerpu staviti sve sastojke, osim šampinjona i svežih začinkskih biljkica, pustiti da provri a dotle će se šećer i so otopiti. Ja sam koristila jabukovo sirće umesto običnog. Ja ne volim klinčić i nisam gi na stavila.

Za to vreme operite šampinjone, moji su svi bili sitni jer su mi takvi odgovarali, a vaši, ako su puno krupni isećo ih na pola, ali gledajte da kupite što sitnije možete, jer su lepši kad su celi i odseći im drškice ako su predugačke.

Ubaciti oprane šampinjone u šerpu i kuvati ih oko 7 do 9 minuta, ako su mali, dovoljno je 7 minuta. Veličina šampinjona će se dosta smanjiti kuvanjem, ali to je sasvim normalno.

Ostaviti da se potpuno ohladi. U teglu ili tegle, zavisi da li ćete ih stavljati u jednu veću ili nekoliko manjih tegli, na dno rasporediti polovinu začinskih biljkica, staviti šampinjone zajedno sa biberom, belim lukom, ljutim papričicama i lorberom i završiti sa svežim začinskim biljkicama. Naliti sa tečnošću u kojoj su se pečurke kuvale, zatvoriti teglu i ostaviti najmanje 12 sati pre nego što ih poslužite.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар