субота, 24. септембар 2022.

Smoothie od dinje i karfiola

 Verovatno ćete pomisliti koja kombinacija, ali vam mogu rći da je odlična  i ranije sam pravia smoothie uz dodatak karfiola i jako mi se dopada a karfiol se uopšte i ne oseti..

Sastojci: ( sve mereno na šlje od 250 ml ) 1 šolja smrznute dinje isečene na sitne kockice, 1 šolja mleka, pola banane, 1/4 šolje smrznutog karfiola, 1 kašika pahuljice konoplje, ( hemp seeds ) cimet

Priprema:  Obično imam voće već smrznuto u zamrzivaču ali dinju nisam imala. Nju sam isekla na kockice i ostavila nekoliko sati u zamrzivaču ili preko noći. Ako ne želite da zamrznete dinju, onda možete dodati nekoliko kockica leda da vam da gustinu.

Sve sastojke staviti u blender i  samleti u glatku masu. Sipati u čaše, posuti sa cimetom i poslužiti. 

Ja obično ovo služim posle jutarnjeg doručka, za užinu, pre ručka a kad je topl vreme meni zameni doučak a muž popije posle njegovog doručka.

Prijatno!!



Нема коментара:

Постави коментар