субота, 28. јануар 2017.

Najlepše kiflice...Gost na blogu -- Vegetarijanka u kuhinji

Ove sam kiflice prvi put videla na portalu " Blender Online" i pošto su mi testa slabost, hajde da vidim kakav je to recept, koji je ustvari napisala " Vegetarijanka u kuhinji" i baš me je zainteresovao...kad sam otišla na originalni link, kod Nine, videh da sam ga taj post već ranije videla i da sam ga komentarisala, ali mi nekako tada nije " zapeo " za oko, a možda i jeste, pa se ne sećam.
Bilo kako bilo, u oktobru napravim te kiflice prvi put i sećam se da smo bili oduševljeni sa njima i sinoć htedoh da napišem post o ovim kiflicama, nigde ne mogu da nađem slike i šta drugo, nego pravi ih ponovo, a meni zaista teško pada da stavim ruke u testo...
Svima vama bih ih preporučila, količina je dosta velika, ali se jako brzo pojedu, jer su zaista dobre. Ja sam pola količine testa punila džemom a pola sa rikota sirom.



Sastojci: 1 kg brašna, 2 jajeta,2 dl ulja,(  ja bih to smanjla na 1 dl )1 kašičica šećera, 1 mala kašičica soli,14 g suvog ili 40 g svežeg kvasca,500 ml mleka,  ( kod mene je bilo 300 ml kefira i 250 ml mleka ) 100 g putera, džem za punjenje ili sir, jaje za premazivanje, semenke za posipati po pecivu.

Priprema: U manju zdelicu sipati jedan deo mleka, dodati šećer i kvasac, promešati i ostaviti na stranu da se kvasac podigne.

U vanglicu prosejati brašno, dodati so,blago umućena jaja, ulje i nadošli kvasac i zamesiti testo. Oblikovati ga u kuglu, premazati sa vrlo malo ulja i ostaviti na toplom mestu da se testo udupla.

Uduplano testo isipati na radnu površinu, podeliti ga na 3 dela ( da vam je lakše da radite sa njim )  i ponovo svaki deo premesiti.
Ostaviti kratko da se odmori.

Pobrašniti blago radnu površinu ( ja koristim gustin umesto brašna ) i rastanjiti prvu trećinu testa u krug, premazati sa otopljenim puterom ( ja nisam, jer mislim da bi mi bilo previše masnoće a iskreno rečeno, zaboravila sam ) i iseći na 4 dela, pa onda svaki deo na još 4 dela.
Filovati ih po izboru.

Ja sam pola filovala sa rikotom, u koju sam dodala 1 belanac i malo soli, jer je taj sir ne slan a polovinu testa sam filovala sa džemom od bundeve.
Zaviti sve kiflice, trebate dobiti 48 kiflica i meni je bilo potrebno dva pleha, nisam htela da ih naguram jednu pored druge, nego sam ostavila prostor između, jer one još tokom pečenja narastu.


Pokriti prvi pleh sa providnom folijom da  vam odstoje dok vi grejete rernu.
Uključiti na 220°C.
U preostalo žumance dodati kašiku dve mleka,umutiti i premazati pripremljene kiflice, posuti sa semenkama po izboru i na svaku kiflicu staviti po malo parče putera.

Peći ih oko 20 do 25 minuta ili dok ne dobiju lepu rumenu boju.


Za to vreme, dok se rerna greje i ove kiflice peku, pripremiti preostalo testo, isto kao i prvo s tim, što možete da punite i njih sa slanim punjenjem, slatkim, ili ih ostaviti prazne. Izbor je vaš.


Ako ih pravite samo slatke, originalni recept kaže da se poveća količina šećera, ja nisam, meni je dovoljno slatko ono sa čim punim, i obično ih pospem šećerom u prahu, e sad, ja ne volim da je mnogo slatko, vi uradite onako kako vi volite.


Prijatno!!!

Od srca tebi, vegetarijanko u kuhinji, hvala a hvala i Nini, za ovaj odličan recept, koji ste podelili sa nama...ja ga delim dalje, uz neke moje male izmene.

2 коментара:

  1. Znam znam kako ti ne voliš ruke u testu:=)
    Zaista su divne kiflice.

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasno su Vam ispale! :) Moraću i ja da probam slatku varijantu, tako lepo izgledaju ove sa džemom... <3

    ОдговориИзбриши