уторак, 25. фебруар 2014.

Gibančice s mesom

Jedne od najboljih gibančica sa mesom, koje sam ja ikada probala. Toplo ih preporučujem. Idealne su i tople i hladne.
Recept sam davno preuzela sa Coolinarike od Džane 71, tog recepta tamo više nema ali sam srećna da sam ovaj recept sačuvala i uskoro ću ih ponoviti.


Sastojci:

1 k    mesa, po vašoj želji
2 glavicecrnog luka
pola strukapraziluka
2 čenabelog luka
500 gkora za pitu
100 mlulja
2jaja
4 kašikekajmaka, ako nemate, stavite kiselu pavlaku
250 mltečne pavlake

začini po želji

biber

so
2 kašikeseckanog peršuna
2-3 kašikeulja za prženje

Priprema:

Gotove kore preseći na 4 dela, da dobijete 4 iste kocke

U šerpu dodati ulje pa na tom ulju, dodati sitno seckani crni luk, pržiti ga oko 5 minuta pa mu dodati praziluk i njega propržiti i na kraju dodati beli luk.

U ispržen luk dodati meso, pa ga pržiti dok voda, koju je meso ispustilo, ne uvri.

Mesu dodati začine, peršun, biber i dva žumanca, sve dobro izmešati pa dodati sneg od dva belanca, koje ste posebno umutili sa žicom za mučenje.
Još jednom, sve dobro izmešati.

Ako su vam kore tanke, kao one za baklavu, stavite po 4 kore, ako su malo deblje, kao za pitu, staviti dve a one debele za gibanicu, samo jednu,nemojte ih premazivati.


Na kore staviti po dobru kašiku mesa, pa ih uvijati kao što uvijate sarme, obe ivice od kore podviti prema unutrašnjoj strani i urolati ih.


Tako raditi dok ne utrošite svu smesu od mesa.

Složiti u pleh od rerne, koji ste prethodno prekrili papirom za pečenje.U tiganj zagrejati ulje da bude vrelo, pa tim uljem preliti kašikom svaku gibančicu.Prilikom polivanja uljem, kore će vam "cvrčiti".

Rernu prethodno zagrejati na 200°C i peći gibančice oko 25 minuta.

U posudicu umutiti kajmak ili kiselu pavlaku sa tečnom pavlakom pa preliti preko gibančica i zapeći još 10-15 minuta.


 Poslužiti ih sa jogurtom za večeru ili doručak ili prijateljima uz čašu piva.


 Prijatno!!!!!

18 коментара:

  1. mmm..... kakvi fini komadići.zoko odličan ti je recept ! kod mene bi prošao u svako doba dana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Davno sam ovo pravila i došli sin i snajkica i sve odneli, moraću uskoro da je ponovim.Od srca ti hvala, draga moja Danka.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala puno i zaista je pita malo drugačija od drugih pita a što je najvažnije, jako ukusna. Pozdrav.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Biljana, nikada nisam probala sa drugim nadevom, verovatno da može. Za mene je ovako odlično i nama bude ručak sa jogurtom a onda za večeru pojedemo jabuku. Pozdrav.

      Избриши
    2. Deluje mi jaako lep recept. Možda ga treba probati i sa drugim nadevima - to mislim.
      Ako isprobam nešto - javiću ;)))

      Избриши
    3. Naravno i jedva čerkam da mi javoš sa kojim si nadevom probala.

      Избриши
  4. I love banitsa so this is perfect for me. :)
    Have a nice day, Zoki! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Juce sam ih pravila, odlicno i vrijedno reprize :) Hvala za recept!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Radujem se da si i ti otkrila taj recept, kod nas će uskoro repriza, ovo je odavno pravljeno. Topli pozdrav.

      Избриши
  6. jako fino, danas čitam već drugu pitu s mesom, mislim da ću stvarno morati napraviti

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Hvala ..meni je posebno drago što sam taj recept sačuvala, jer su gibančice fantastične.Topli pozdrav.

      Избриши