четвртак, 12. септембар 2019.

Spicy corn and shishito salad

Odlilčna salata. Shishito su male zelene paprike koje imaju vrlo malo ljutine u sebi, ako ih nemate, zamenite za obične zelene paprike Može biti vege a i vigan recept...meni je ovo danas bio ručak ali u vigan verziji. Ja ove paprike do sada nisam ni videla niti probala i juče mi ih donese komšijina mama, ona nas celo leto snabdeva sa svežim povrćem....iznenada joj je umro muž pre dva meseca i sada sve to ima previše u bašti, mladi ljudi, njena deca nemaju puno vremena da spremaju pa smo joj mi dobro došli da nam podeli njen plod rada. Izuzetno smo joj zahvalni na tome i zaista nismo mogli da nađemo bolje komšije od njene dece, da smo ih tražili. Inače, zaboravila sam da vam kažem, da joj se unuk zove Erik a unuka Mira...prvo smo mislili da su naši ljudi kad smo su nam rekli kako im se deca zovu, tek kasnije su nam otkrili da im se to ime jako dopalo i da su rešili da svojoj kćerki daju to ime.


Sastojci: 6 klipa svežeg kukuruza, 50 ml maslinovog ulja, 30 ml sveže isceđenog soka od limete, 1/4 kašičice mlevenog cumina, 1 mala glavica ljubičastog luka, 2 veća čena belog luka, 250 g shishiti paprike ili obične zelene paprike, 1 do 2 ljute jalapeño paprike, 50 g izmrvljen feta sir, 2 lista kovrdžavog kelja, peršun ili korijander

Priprema:  Luk očistiti, i iseckati na manje kockice, beli luk pasirati.
U zdelu sipati polovinu maslinovg ulja, malo soli i bibera, sok od limete i cumin i umutiti viljuškom, dodadti isečen luk i pasirani beli luk i sve izmešati i ostaviti na stranu da luk izgubi ljutinu a beli luk jak miris.
Ako imate belo balsamik sirće dodajte 1 kašiku u smesu.

U ovoj salati kukuruz se koristi svež, ja sam sigurna da na našem području niko ne jede svež kukuruz i zato skuvajte kukuruz prvo ( ko nema svež može da koristi smrznut ili iz konzerve ) u provreloj vodi samo da prebaci ključ, ocediti i isprati ledenom vodom da zadrži onu hrskavost. Ostaviti u đevđir dok se paprike dinstaju.

U veći tiganj sipajte ostatak ulja i zagrejati.
Paprike očistiti od drški i semenki i iseći na trake oko 1 cm debljine i oko 5cm dužine
Staviti ih u tiganj i pržiti ih da samo malo omekšaju i dobiju rumenu boju, dodati 2 ljute papričice, koje ste očistili od semenki i žilica i isekli na sitnije parčiće.
Oprati lisnati kelj i otkloniti tvrde drške a listove sitno iseckati.
Ko nema lisnati kelj ( kale ) može spanać ili blitva i dodati paprici u tiganj i pržiti sve zajedno samo da kelj svene.


Posoliti i pobiberiti po ukusu
Ostaviti da se ohladi.
U veću zdelu sipati oceđen kukuruz, paprike i kelj i na kraju dodati preliv od luka i belog luka i sve dobro izmešati.
Ostaviti kratko da se ukusi sjedine.
Ako ne postite onda sipati salatu u zdelu iz koje ćete poslužiti, izmrviti feta sir preko i posuti seckanim peršunom ili korijanderom.
Ja sam jedan deo posula sirom, a deo koji sam ja jela, je bio bez sira..


Prijatno!!!!


4 коментара: