уторак, 17. септембар 2019.

Musaka sa krompirom i kranjskom kobasicom

Kranjske kobasice obožavam i u jednoj od ovdašnjih naših prodavnica imaju odlične kranjske kobasice, koje se meni dobre, e sad, ja nikad nisam probala originalne kranjske kobasice tako da ne znam da li ima razlike između originala i ovih naših , ali meni to uopšte nije važno.
Prošle nedelje naiđem na ovaj recept  i znajući da imam kranjske u frižideru htela sam da ga isprobam...u frižideru se našlo još nešto, kanadska slanina, koju sam morala da iskorisrtim i dodam ja i to u jelo...uh ljudi moji, dobila sam fantastičan ručak, koji bih vam preporučila da isprobate što pre.
Ovo nije klasična musaka, ali zar je to važno, važno je da smo dobili fantastičan ručak, koji će svi voleti.


Sastojci:  1 kg krompira, 2 kranjske kobasice, 200 g kanadske slanine, 3 jaja, 100 g kisele pavlake, 250 ml mleka, so, biber, suvi začin, seckan peršun, ulje

Priprema:  Kobasice oljuštiti i iseći na pola pa iseći na parčiće.
Slaninu sitno iseckati.
Krompir oljuštiti i iseći na kolutove, dodati kranjske kobasice, sitno seckanu slaninu, ulje, biber, so, i suvi začin i rukama sve izmešati.
Sipati sve to u manji pekač i rasporedite da vam je gornji sloj prekriven krompirom.

U zdelu umutiti jaja, dodati kiselu pavlaku ( ko pazi na kalorije može da zameni pavlaku sa gustim grčkim jogurtom ) i nju sjediniti sa jajima i na kraju sipati mleko i sve dobro umutiti da nemate grudvica od kisele pavlake, dodati biber, so i suvi začin po vašem ukusu i preliti tom smesom preko krompira.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C oko sat ili malo duže dok vam gornji  sloj lepo ne porumeni a krompir bude pečen.
Tečnost bi trebala sva da uvri.


Ostaviti da se kratko ohladi, posuti sa seckanim peršunom i poslužiti sa salatom po vašem izboru, nama je najbolja boston lettuce salata ( mislim da je to kod nas ona lepa puterka salta ) koju mi ovde imamo preko cele godine, a vi, ako je nemate, možete i salata od paradajza.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар