уторак, 13. новембар 2012.

Punjeno pileće belo meso

Kao dete nikad nisam volela pileće belo meso, jer mi je bilo suvo…batak mi je bio omiljen..sada je druga priča, volim i jedno i drugo.


Sastojci:

4 manja parčeta pilećeg belog mesa
4 ljuta feferončića
120 g krem sir sobne temperature
75 g cheddar sira ili nekog lako topljivog
začini po ukusu,so,biber, vegetin mix za piletinu
8 tankih šnita slanine
1 kašika seckanog peršuna ili vlašca

Priprema:

Pileće meso oprati i osušiti kuhinjskim papirom, raseći na pola i kuhinjskim tučkom malo rastanjiti meso.Posoliti, pobiberiti i premazati sa malo vegetinog mixa za piletinu.

U jednu posudicu narendati cheddar sir ( ja sam koristila dimljenu gouda sir ) iseckani vlašac ili peršun,krem sir sobne temperature i feferončice očišćene od semenki i sitno naseckane i sve to sjediniti. Po ukusu staviti malo sveže mlevenog bibera.

Na svako rastanjeno parče mesa staviti po četvrtinu smese od sira uviti u male rolate i zaviti ih sa dve šnite slanine.

Rernu zagrejati na 200*C,piletinu poređati u vatrostalnu posudu postavljenu papirom za pečenje i peći oko 30 do 35 minuta u zavisnosti koliko su vam parčići piletine veliki i debeli.

Ja sam takođe pekla pored belog mesa i pileće karabatake  ( donja slika ) koji su bili očišćeni od kostiju i viška masnoće. Vi kako hoćete. U našoj kući, deca vole belo meso a mi,stariji, tamno meso.

Poslužiti uz zelenu salatu ili kupus salatu.

Prijatno!!!!



3 коментара: