недеља, 6. јул 2014.

Pečeni pomfrit od tikvica sa ukusom parmezana

Svi volimo pomfrit ali verujem da mnogi od nas ga izbegavaju zato što se prži iu dosta ulja...probajte ovaj, koji se ne prži, već se peče u rerni i nije od krompira, već od tikvica.



Sastojci:

2 do 3 manje tikvice
150 g brašna
150 g panko mrvica ili po potrebi
50 g sveže izrendanog parmezana 
2 do 3 jaja ( meni je bilo dovoljno 2 )
malo suvog oregana
so i biber

Priprema:

Oprati tikvice, odseći malo gornji deo gde je drška i donji deo gde je bio cvet,iseći ih na krugove oko 1 cm debljine.
Staviti krugove na kuhinjski papir, posoliti svaki krug i ostaviti oko dvadesetak minuta da ispuste tečnost. Osušiti ih, nemojte ih ispirati od soli.

U jedan plitak tanjir staviti panko mrvice zjedno sa parmezanom i izmešati sve zajedno.
U dubok tanjir izmutiti jaja.
U još jedan plitak tanjir staviti brašno, so, biber i malo suvog oregana. Ja sam stavila pola kašičice Mrs Dash, sa dodatkom belog luka, začin, sličan vegeti ali bez dodatka soli.Izmešati.

Pripremiti veći pleh,koji ste prekrili papirom za pečenje.

Svaki kolut tikvice staviti prvo u brašno ( ja sam ih sve prvo uvaljala u brašno ) onda zamočiti u umućeno jaje, malo otresti višak jaja  i svaki kolut uvaljati u mrvice.

Naređati na pleh.



Uključiti rernu da se greje na 200*C i peći tikvice oko 20 do 30 minuta dok vam fino ne porumene i ne postanu hrskave..

Poslužiti sa dipom po vašem ukusu, kod nas je bio ljuti sos, vi možete poslužiti sa kiselom pavlakom, jogurtom.....

Nama su bile prilog  uz pečena ljuta krilca.


Prijatno!!!!!

4 коментара: