понедељак, 7. јул 2014.

Baked Buffalo hot chiken wings (pečena krilca u ljutom sosu )

Da samo znate od kada mi se jedu pileća krilca i  nikako da ih napravim. Juče, posle naše šetnje navratimo u prodavnicu, koja nam je uz put, i kupim nekoliko namirnica i vidim pileća krilca....e sad ste moja. Kupim kesu,boga mi, poveću,muž me gleda al ništa ne kaže......joj sinoć sam celo vreme mislila na njih a baš sam nešto i bila gladna ali bilo je kasno da ih pripremam...ipak sam uspela da sve to odgodim za danas.
Trebali ste da nas vidite, pa mi smo to sa uživanjem jeli.
Krilca se obično prže u dosta ulja, uspela sam da to izbegnem i ispekla sam ih u rerni,i baš su  bila hrskava i ukusna.
Nije me mrzelo da se malo poigram sa njima i od onih malih batačića napravila sam lolipops, lepa su za oko a ima i onih koji ni za živu glavu neće rukom uhvatiti meso onda im obmotajte sa alu folijom koščicu i na taj način mogu i oni jesti.


Sastojci: 20 pilećih krilaca, so i biber, 4 do 5 vršnih kašika brašna, začin po ukusu ( montreal chicken, kašičica vegete ), pola kašičice belog luka u prahu, 1 kašičica soda bikarbone, 1 kašičica praška za pecivo, 1 kašičica ljute mlevene paprike ili po ukusu, 1/2 kašičice dimljene mlevene paprike


Za ljuti sos:
200 ml ljutog sosa , 50 ml kečap, 2 kašike javorovog sirupa ili braon šaćera, 60 g putera, sveže samleveni biber


Priprema:
Pileća krilca oprati, odseći im one vrhove od krila ( ako hoćete, njih sačuvajte da napravite pileći temeljac, ja sam ih bacila ) i iseći ih na pola. Odstraniti višak kožice koja negde visi.
Oprati ih još jednom i svako parče dobro osušiti kuhinjskim papirom. Veoma je važno da su  osušena od viška tečnosti, jer samo tako ćete dobiti hrskava krilca.
Ja sam se malo i poigrala sa njima pa sam od onih malih batačića pravila lolipops a vi ne morate.


U veću kesu za zamrzivač, staviti brašno i sve začine, sodu bikarbonu ( da imate onu lepu braon bojicu ) i prašak za pecivo  ( da vam meso bude mekano ) zatvoriti kesu i dobro je proptresti da se sve izmeša u kesi.


Dodati pola količine pilećih krilaca i sve dobro protresti da se brašno sa začinima obavije oko mesa.


Svako parče istresti od viška brašna pa staviti na pleh, koji ste prekrili alu folijom i preko stavili žicu, jer ako ne stavite žicu, krilca će vam ležati u masti, koju su ispustili prilikom pečenja i neće biti hrskava.

Tako uraditi i sa onom drugom polovinom krilaca.
Krilca staviti u frižider, ne pokrivena, da odstoje nekoliko sati da se potpuno osuše.

Zagrejati rernu na 225 do 250*C staviti krilca da se peku i peći ih oko pola sata, na pola pečenja ih okrenuti da porumene sa svih strana.

Dok se krilca peku, napraviti sos.
U manju šerpicu sipati ljuti sos ( ja sam koristila siracha ljuti sos koji se pravi od ljutih i slatkih paprika, ja ću vam napisati na kraju kako se taj sos pravi, ja ga nisam pravila, kupila sam ga u azijskoj prodavnici ) dodati kečap,puter i javorov sirup ili braon šećer,sve to kuvati na tihoj temperaturi oko desetak minuta, povremeno promešajte i na kraju dodajte malo mlevenog bibera a i ne morate, Promešajte i ostavite sa strane da se prohladi.

Kad su vam krilca pečena, izvaditi ih iz rerne i ostaviti da se malo prohlade.


Možete ih jesti ovakve kakvi jesu ili u jednu zdelu sipati ljuti sos koji ste napravili, sve dobro izmešati da se sos obavije oko krilaca i poslužiti ih tople.


Prilog vam može biti pomfrit, kod nas je bio pomfrit od tikvica sa parmezanom.
Obavezno uz ova krilca poslužiti hladno pivo.



Kod nas se najčešće služe ova krilca kad je sezona sporta, bejzbol, hokej, američki fudbal, naš fudbal ....



Prijatno!!!!!


Recept za ljuti sos SIRACHA 

750 g ljutih crvenih mesnatih paprika ( jalapeno )
8 čena belog luka
85 ml jabukovog sirćeta
50 ml pire od paradajza
50 ml meda
30 ml fish sos ( kupuje se u azijskim prodavnicama, ja ga ne volim i nikad ga nisam kupila, verovatno da bih i preskočila u receptu )
1 1/2 kašičica morske soli

Priprema:

Oprati paprike i očistiti ih od semenki ( obavezno staviti rukavice na ruke, inače  će vam ruke brideti od ljutine, osetila na svojoj koži ), iseći na sitnije komadiće, beli luk iseckati sitnije i staviti to u multipraktik, dodati pire od paradajza, med,sirće i ako koristite ovaj fish sos...sve to samleti dok ne dobijete glatku tečnost. Ako nemate multipraktik koristite mašinu za mlevenje mesa....ova tečnost mora da bude dobro samlevena.
Sipati u manju šerpicu, pustiti da provri, smanjite temperaturu i kuvati od 5 do 10 minuta, da se malo zgusne. Dodati so po ukusu.

Sipati u teglicu ili u neku flašicu i ostaviti da se ohladi, staviti u frižider i koristiti  kao ljuti sos. Ovako pripremljen sos može stajati u frižideru do nedelju dana.

8 коментара:

  1. Svaka ti cast na ovakvom iscrponom postu u slikama! Drugo,hvala za male tajne velikih majstora(nisam znala za sodu bikarbonu i prasak za pecivo).Neumorna kao i uvek.Ljubac iz Požarevca:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi...i volim što smo ovde, jer svaki put nešto naučimo jedno od drugih. Kad koristiš prašak za pecivo, gledaj da nema aluminijuma u sebi. Ja ga ovde kupujem na merenje ali bez tog sastojka. Grlim te.

      Избриши
  2. Ех, ама как си ги завъртяла! Страхотна си Зори!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7. јул 2014. 18:06

    Odlična ideja.meni uvek trebaju recepti sa piletinom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas je najčešće piletina, ponekad svinjetina i riba...znam,znam, riba bi trebala bar dva do tri puta nedeljno, ali nemamo tu naviku.Puno puta se jede i bez mesa i ne fali nam. Pozdrav, draga moja Džoli.

      Избриши
  4. E, baš ste uživali. Neka vam je bilo prijatno:) Odlično objašnjeno i uz fotke pripremanja jasno mi je šta i kako radiš. Za buffalo wings odavno sam čula i ono što mi je interesantno jeste da svako ima neki svoj "dodatak" kako da krilca budu što ukusnija. Jedno je sigurno, ja ću prve buffalo wings spremiti po ovom receptu:)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Nale. Mi ih jako volimo, ali ih ne jedemo tako često. Drago mi je da ćeh isprobati baš po mom receptu i unapred želim da uživate. Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши