уторак, 29. јул 2014.

Domaći sladoled od vanile

Sutra treba da pravim sladoled tortu i naravno,treba mi sladoled, mogu da ga kupim ili da ga napravim sama, izbor je pao da ga napravim sama,imala sam sve što mi je bilo potrebno...pa ako hoćete možete ga isprobati i vi. Ja sam pravila za tortu trostruku meru, ali smo malo uzeli da ga isprobamo.Ovaj sladoled nije potpuno stegnut, tek je izašao iz mašine ali i ovakav je odličan ( mada ja volim kad je sladoled potpuno stegnut, ali za mog muža je i ovaj odličan )


Sastojci: 4 žumanca,sobne temperature, 250 ml punomasnog mleka, 750 ml slatke pavlake, 150 g šećera, 2 kašike vanile

Priprema: Umutiti žumanca sa žicom za mućenje i ostaviti ih sa strane.

U šerpicu sipati mleko, slatku pavlaku i šećer i samo zagrejati da bude vrelo, ali nemojte da vam provri.

Uzimati po kutlaču vrelog mleka i sipati veoma polako u umućena žumanca, koja ćete stalno da mutite, jer ako ne mutite i ne sipate polako, žumanca će se zgrudvati.Sipati tako polovinu mleka i stalno mutite. Kad dobijete glatku kremu,onda tu kremu sipati u preostalo mleko, opet mutite.

Vratite nazad na ringlu i kuvajte oko 5 minuta na osrednjo nižoj temperaturi,stalno mešajući dok se malo ne zgusne. Krema je gotova kad ostane na pozadini varjače,znači da se ne slije odmah sa nje.

Uzeti cediljku i procediti kuvanu smesu kroz nju da nemate grudvica. Dodati 2 kašike vaniline esencije, sve zajedno izmešati.

Uzeti plastičnu foliju pokriti preko skuvane kreme i utisnuti je svuda okolo, da vam se ne stvori kožica na kremi.

Ostaviti preko noći u frižider da se potpuno ohladi.

Potpuno ohlađenu kremu sipati u mašinu za sladoled i napraviti sladoled po uputstvu proizvođača mašine ( ja sam morala da pravim iz nekoliko puta jer mi je smesa bila trostruka )

(  Ovo je mašina koju ja imam )

Napravljen sladoled sipati u posudu i vratiti u zamrzivač da odsoji od 4 do 6 sati da se potpuno stegne.

Ako nemate mašinu napravite sladoled na način na koji vi pravite sladoled.

Ja bih u ovaj sladoled sledeći put stavila vanilla paste, ovog puta je nisam imala,volim da vidim one male semenkice vanile.Ako ih nemate, onda možete koristiti mahunu vanile, tako što ćete je raseći na pola,istrugati tupom stranom noža semenkice i kuvati zajedno sa mlekom i pavlakom i pre nego što dodate toplo mleko u žumanca izvaditi mahunu.

Prijatno!!!!!!

4 коментара:

  1. Zoki, I love ice cream so much! May be I'm one of the biggest fans of this sweet magic... And your one is really tasty, well done!
    Hugs and kisses, my dear friend!

    ОдговориИзбриши
  2. ma ko iz ovakve šolje sladoled ne bi voleo ??? a kamoli mužić ... čik nek sme da kaže da mu se ne dopada ;)))
    ja bih samo volela taj aparat za sladoled ako može da se slika i postavi slika ovde --- hvallaa ...

    ОдговориИзбриши